Gå til innhold

Grått og hvitt hår = beholder eller farger dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når den tid kommer?

Anonymkode: 054b3...ac6

Gidder ikke farge. :) Begynner å bli grå, men jeg orker ikke styre med farging, det blir jo ettervekst så fort og synlig ettervekst er grusomt! Tok glansvask (eller mini-colour) til jul en gang, men mannen min merket det ikke en gang - så da gidder jeg i alle fall ikke. :) 

Annonse

For meg er håret viktig og har mye å si for utseende. Er snart 60 og har ikke grått hår. Jeg tror jeg ville ha farget det i starten men etter hvert blir man jo vant til livets forandringer. 

Anonymkode: 4753b...3fc

Annonse

Jeg gjetter at jeg kommer til å farge det de første årene, kanskje i mange år også :) 

En venninne bleker striper, og det er også en variant jeg er åpen for. Hun slipper å farge ettervekst hver måned så lenge det er "spill" i håret. Mulig jeg også tester ut den varianten, vet ikke. Tiden får vise :) 

Nicklusheletida
Kayia skrev (47 minutter siden):

Jeg gjetter at jeg kommer til å farge det de første årene, kanskje i mange år også :) 

En venninne bleker striper, og det er også en variant jeg er åpen for. Hun slipper å farge ettervekst hver måned så lenge det er "spill" i håret. Mulig jeg også tester ut den varianten, vet ikke. Tiden får vise :) 

Det gjør jeg også. Må ta etterveksten etter 2 - 2, 5 måned. 

FjellOgDalar skrev (8 minutter siden):

Jeg synes grått hår kan være riktig så pent. Jeg forstår ikke helt den panikken enkelte får når de begynner å bli grå. Det er livets gang, og jeg slår et slag for de som vil eldes med stil :)

Enig.

Anonymkode: 8b741...ecd

FjellOgDalar skrev (1 time siden):

Jeg synes grått hår kan være riktig så pent. Jeg forstår ikke helt den panikken enkelte får når de begynner å bli grå. Det er livets gang, og jeg slår et slag for de som vil eldes med stil :)

Jeg skjønner ikke de som vil gå med grått / hvitt hår frivillig om de er under 60 år. 

Anonymkode: 054b3...ac6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...