Gå til innhold

Kupton eller andre. Er dette vanlig ved angst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har etter mange år i terapi opplevd  bedring. Jeg ser ting mer klart og er liksom mer på plass i meg selv. I går kom jeg til å lese noe på forumet her som satte i gang en ukontrollert  angst som varte hele natten og enda preger meg. Det er som jeg mistet av syne hele mitt bilde av meg selv og livet mitt. Jeg klarte ikke å tenke klart og se ting fornuftig. Det skifter så veldig. Etterpå er jeg tung og deprimert. Er dette vanlig? Og ved hvilken angstlidelse er dette vanlig? 

Anonymkode: 16114...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du reagerer sånn av å lese her inne, burde du jo løpe langt vekk fra forumet. 

Anonymkode: fc142...cd6

Stort sett ikke noe problem å lese her inne. Det var bare noe som trigget noe hos meg. 

Anonymkode: 16114...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stort sett ikke noe problem å lese her inne. Det var bare noe som trigget noe hos meg. 

Anonymkode: 16114...2ee

Okei. Har du pf? De symptomene du nevner kan være forenlig med det. 

Anonymkode: fc142...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Okei. Har du pf? De symptomene du nevner kan være forenlig med det. 

Anonymkode: fc142...cd6

Det har jeg ikke. 

Anonymkode: 16114...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et vanskelig spørsmål dette med "vanlig". Hvor hyppig må noe forekomme for at det er vanlig?

Etter min forståelse av vanlig, er det du spør om ikke vanlig (forekommer hos flere enn halvparten). På den annen side er det heller ikke svært sjeldent forekommende. En ser det av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (37 minutter siden):

Det er et vanskelig spørsmål dette med "vanlig". Hvor hyppig må noe forekomme for at det er vanlig?

Etter min forståelse av vanlig, er det du spør om ikke vanlig (forekommer hos flere enn halvparten). På den annen side er det heller ikke svært sjeldent forekommende. En ser det av og til.

Oppstår det oftere ved PTSD når noe trigger traumet? 

Anonymkode: 16114...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Oppstår det oftere ved PTSD når noe trigger traumet? 

Anonymkode: 16114...2ee

Det høres meget sannsynlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...