Gå til innhold

Rivotril som adjuvand til angstpreget psykose

Anbefalte innlegg

Det står i min journal at rivotril er en grei og nyttig hjelp mot angstpreget psykose. Og at jeg er en slik pasient. Kan fremtidige fastleger nekte meg dette da? Jeg har moderat forbruk. Dvs 2-3 ganger i uka.

diagnose paranoid schizofreni. Kjører ikke bil.

Anonymkode: 10d63...527

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det står i min journal at rivotril er en grei og nyttig hjelp mot angstpreget psykose. Og at jeg er en slik pasient. Kan fremtidige fastleger nekte meg dette da? Jeg har moderat forbruk. Dvs 2-3 ganger i uka.

diagnose paranoid schizofreni. Kjører ikke bil.

Eventuelle nye fastleger kan kanskje be om fornyet vurdering hos psykiater for å ville fortsette å skrive ut.  Dette avhenger jo også av hvor gammelt journalnotatet du henviser til er. 

Forøvrig så vil sannsynligvis ditt beste argument være at du klarer å holde forbruket konstant, dvs. at behovet ikke øker. 

frosken skrev (15 timer siden):

Eventuelle nye fastleger kan kanskje be om fornyet vurdering hos psykiater for å ville fortsette å skrive ut.  Dette avhenger jo også av hvor gammelt journalnotatet du henviser til er. 

Forøvrig så vil sannsynligvis ditt beste argument være at du klarer å holde forbruket konstant, dvs. at behovet ikke øker. 

Takk for svar. Journalnotatet er helt nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...