AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Vet du noen? Anonymkode: 1ab93...189 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Helprivate da, i hvilke som helst by? Aner ikke Anonymkode: b6168...e68 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg antar du mener i Oslo siden du tar det for gitt at det finnes bare et sted i Norge. Jeg anbefaler Psykia. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 DrOsmani, som holder til i Sandvika skal visst bok ha fordypning i bp ifølge en jeg kjenner. Har refusjon. Jeg må si at jeg aldri har hatt noe med henne å gjøre personlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 kupton skrev (7 timer siden): Jeg antar du mener i Oslo siden du tar det for gitt at det finnes bare et sted i Norge. Jeg anbefaler Psykia. 😂 Anonymkode: d6855...7e5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 kupton skrev (7 timer siden): Jeg antar du mener i Oslo siden du tar det for gitt at det finnes bare et sted i Norge. Jeg anbefaler Psykia. Hvor står det at vedkommende tar det for gitt at det bare finnes et sted i Norge? Anonymkode: 24af5...51d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 kupton skrev (9 timer siden): Jeg antar du mener i Oslo siden du tar det for gitt at det finnes bare et sted i Norge. Jeg anbefaler Psykia. Tar det for gitt siden jeg ikke nevnte noe sted? Tenkte ikke spesielt på Oslo. Også andre store byer. Ikke nødvendigvis privat heller. Anonymkode: 1ab93...189 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helprivate da, i hvilke som helst by? Aner ikke Anonymkode: b6168...e68 Nei trenger ikke være privat. Hadde ikke lyst å oppgi by. Andre store byer er også aktuelt Anonymkode: 1ab93...189 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Er det ok å poste navn her da, å henge ut navngitte psykiatere som gode eller mindre gode? Anonymkode: b6168...e68 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det ok å poste navn her da, å henge ut navngitte psykiatere som gode eller mindre gode? Anonymkode: b6168...e68 Ja spesielt dårlige er viktige å få frem i lyset så ingen blir utsatt for slik oppførsel. Anonymkode: d6855...7e5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja spesielt dårlige er viktige å få frem i lyset så ingen blir utsatt for slik oppførsel. Anonymkode: d6855...7e5 Haha. Anonymkode: 1ab93...189 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er det ok å poste navn her da, å henge ut navngitte psykiatere som gode eller mindre gode? Anonymkode: b6168...e68 Å bli uthengt som god er vel ikke så ille? Anonymkode: 1ab93...189 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Hvis folk i det minste oppgir hvilket RHF de tilhører, er det lettere å svare på slike spørsmål. Det finnes fire: Sør-Øst, Vest, Midt og Nord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 kupton skrev (26 minutter siden): Hvis folk i det minste oppgir hvilket RHF de tilhører, er det lettere å svare på slike spørsmål. Det finnes fire: Sør-Øst, Vest, Midt og Nord. Vest Anonymkode: 1ab93...189 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 (endret) Det koster 3600 for en time med psykiater. Eller kanskje det er refusjonsordning? 🤔🙄 Endret 30. oktober 2022 av Everybody 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vest Anonymkode: 1ab93...189 Bjørn Brekke i Haugesund er en meget bra psykiater. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 kupton skrev (5 timer siden): Bjørn Brekke i Haugesund er en meget bra psykiater. Takk Anonymkode: 1ab93...189 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 (endret) Hvis noen lurer: Følgende sykehus ligger under de ulike RHF: Sør-Øst: Oslo universitetssykehus, Vestre Viken, Sykehuset Innlandet, Sykehuset i Vestfold, Sykehuset Østfold, AHUS, Sunnaas, Sykehuset Telemark og Sørlandet Sykehus. Vest: Helse Stavanger, Helse Fonna, Helse Bergen og Helse Førde Midt: Helse Møre og Romsdal, St. Olavs Hospital og Helse Nord-Trøndelag Nord: Helgelandssykehuset, Nordlandssykehuset, Universitetssykehuset Nord-Norge og Finnmarkssykehuset. Endret 31. oktober 2022 av ISW 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 ISW skrev (28 minutter siden): Hvis noen lurer: Følgende sykehus ligger under de ulike RHF: Sør-Øst: Oslo universitetssykehus, Vestre Viken, Sykehuset Innlandet, Sykehuset i Vestfold, Sykehuset Østfold, AHUS, Sunnaas, Sykehuset Telemark og Sørlandet Sykehus. Vest: Helse Stavanger, Helse Fonna, Helse Bergen og Helse Førde Midt: Helse Møre og Romsdal, St. Olavs Hospital og Helse Nord-Trøndelag Nord: Helgelandssykehuset, Nordlandssykehuset, Universitetssykehuset Nord-Norge og Finnmarkssykehuset. Ligger ikke Lovisenberg og Diakonhjemmet under helse sørøst? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 cathlin skrev (1 minutt siden): Ligger ikke Lovisenberg og Diakonhjemmet under helse sørøst? De er private foretak, ikke eid av Helse Sør-Øst men har driftsavtaler (Helse Sør-Øst kjøper behandlinger av de). Men enig, det framstår sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.