Gjest Hurja Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg elsker det programmet. Der må man virkelig utfordre sine frykter og fobier. En av deltakerne nå har sosial angst. Men man kommer jo styrket ut av det, og det beviser jo også at man frykter ikke er farlig - bare ubehagelig. Hva synes dere om programmet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vendi Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg ser ikke på det så kan ikke uttale meg, men er jo bra at man kan bli utfordret på det man har angst for 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hurja Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Vendi skrev (10 minutter siden): Jeg ser ikke på det så kan ikke uttale meg, men er jo bra at man kan bli utfordret på det man har angst for Ja, det er det jeg også tenker - og at de vokser på de og kommer styrket ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vendi Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Hurja skrev (28 minutter siden): Ja, det er det jeg også tenker - og at de vokser på de og kommer styrket ut av det. Høres ut som et bra konsept sånn sett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg syns det er veldig fint at de tok inn hun med sosial angst ihvertfall. Syns hun gir et godt innblikk i hvor alvorlig og ødeleggende sosial angst kan være (selvom hun åpenbart ikke er av de aller mest alvorlige rammede siden hun klarer å være med i et tvprogram) Anonymkode: 2c24f...b88 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Jeg mener nhd fabulerte om et sånt opplegg en gang i tiden 🙂 Syns programmet er ok, selv om de kanskje har valgt ut relativt safe deltakere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hurja Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 cathlin skrev (2 timer siden): Jeg mener nhd fabulerte om et sånt opplegg en gang i tiden 🙂 Syns programmet er ok, selv om de kanskje har valgt ut relativt safe deltakere. Jeg tror det hadde vært nyttig med slike opplegg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Ser på kompani Lauritzen jeg også og synes det er et fint program. Synes det er spennende å se på utviklingen deres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.