Gå til innhold

Cresco Unique


Savannah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skjønner ikke hva tråden handler om

Anonymkode: 60c5d...14b

Det er ikke sånn at du MÅ kommentere da.

Tråden handler om at trådstarter savner et kredittkort som fantes før, men som ikke finnes lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (4 minutter siden):

Det er ikke sånn at du MÅ kommentere da.

Tråden handler om at trådstarter savner et kredittkort som fantes før, men som ikke finnes lengre.

Jeg vil være med i debatten da ISW

Anonymkode: 60c5d...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (4 timer siden):

Cresco ble innfusjonert i DNB og brandet forsvant. Det kommer neppe tilbake.

Jeg er klar over det, men jeg kan savne det😄.  DnB tilbød et nytt kredittkort med dobbelt så høye renter.  Jeg sa nei takk til det da jeg hadde et annet kredittkort.  Nå bruker jeg alltid Norwegian kortet og betaler alt opp midt i måneden.  Rentene er over 20% og ikke sjans å la være å betale opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vil være med i debatten da ISW

Anonymkode: 60c5d...14b

Det er ikke lagt opp til særlig debatt.  Når jeg sier at jeg savner et kredittkort så er det subjektive følelser som ingen kan ha meninger om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Vaskehanske skrev (15 minutter siden):

Hva synes dere det beste kredittkortet om dagen da? 

Kommer an på hva som er viktig? Lav rente? Bonuser? Brukersteder? Osv.

Jeg synes DNB Saga Mastercard med Mastercard upgrade er best. Koster ca 100 kr i måneden, gir nok bonuspoeng med SAS til noen gratis flybilletter i året. Jeg betaler hele saldoen ved forfall, så ingen rentekostnader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskehanske skrev (18 timer siden):

Hva synes dere det beste kredittkortet om dagen da? 

Jeg pleier å bruke Norwegian kortet. Da samler jeg poeng til flybilletter. Rentene er over 20% så jeg betaler alltid ved forfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (18 timer siden):

Kommer an på hva som er viktig? Lav rente? Bonuser? Brukersteder? Osv.

Jeg synes DNB Saga Mastercard med Mastercard upgrade er best. Koster ca 100 kr i måneden, gir nok bonuspoeng med SAS til noen gratis flybilletter i året. Jeg betaler hele saldoen ved forfall, så ingen rentekostnader.

Det er interessant.  100 kr i måneden er 1200 kr i året, så det er kostnad.  Hva er fordelene fremfor Norwegian kortet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (4 minutter siden):

Det er interessant.  100 kr i måneden er 1200 kr i året, så det er kostnad.  Hva er fordelene fremfor Norwegian kortet?

Konverteringen med mitt kort (til poeng) er høyere. Det er den primære grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (18 timer siden):

Kommer an på hva som er viktig? Lav rente? Bonuser? Brukersteder? Osv.

Jeg synes DNB Saga Mastercard med Mastercard upgrade er best. Koster ca 100 kr i måneden, gir nok bonuspoeng med SAS til noen gratis flybilletter i året. Jeg betaler hele saldoen ved forfall, så ingen rentekostnader.

Man må ha relativt høy inntekt for å kvalifisere for DNB Saga-kort, så det er ikke tilgjengelig for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...