Gå til innhold

Er alle alvorligere psykisk syke innlagt hele tiden?

Anbefalte innlegg

Virker nesten sånn? Jeg føler meg litt alene om å slite alvorlig og ikke er innlagt hele tiden? Det er 2år siden sist jeg var innlagt

Poengterte litt at jeg mener nå alvorligere psykisk syke da jeg skjønner jo at psykisk sykdom kommer i mange grader og mange psykisk syke er jo så lett grad at de fungerer så å si normalt og studerer eller jobber til og med. 

Anonymkode: 4a6f5...ddb

Fortsetter under...

Dette var diffust. Hva legger du i «alvorlig psykisk syk»? Alle bipolare, alle schizofrene eller bare de sol sliter med tilbakevendende psykose og ikke de andre i samme diagnosegruppe? Tror ingen er innlagt «hele tiden». Sånn er ikke helsesystemet vårt bygget opp. Du fremkommer litt bitter og fornærmet over at andre er lagt inn flere døgn i sum enn deg? Hva med å heller se på deg som heldig som slipper et liv i institusjon?

Anonymkode: a6fe3...14f

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Virker nesten sånn? Jeg føler meg litt alene om å slite alvorlig og ikke er innlagt hele tiden? Det er 2år siden sist jeg var innlagt

Poengterte litt at jeg mener nå alvorligere psykisk syke da jeg skjønner jo at psykisk sykdom kommer i mange grader og mange psykisk syke er jo så lett grad at de fungerer så å si normalt og studerer eller jobber til og med. 

Nei folk flest klarer seg utenom å være innlagt. 

Anonymkode: 8e7f9...f09

Worriesome Plenty 2

Jeg har schizofreni (grundig utredet), og jeg har ikke vært innlagt mer enn 4 dager på 25 år. Før det var jeg en gang tvangsinnlagt i 6 måneder.  

noen ganger burde jeg vært innlagt, men de har fjernet overlast kriteriet så det blir poliklinisk. Jeg har gått en hel del på DPS.

Annonse

Den forsvunne diamanten
Oger skrev (4 minutter siden):

Jeg har schizofreni (grundig utredet), og jeg har ikke vært innlagt mer enn 4 dager på 25 år. Før det var jeg en gang tvangsinnlagt i 6 måneder.  

noen ganger burde jeg vært innlagt, men de har fjernet overlast kriteriet så det blir poliklinisk. Jeg har gått en hel del på DPS.

Hva er overlast kriteriet for noe?

Oger skrev (4 timer siden):

Helt ute av tema, men har du følt deg eller faktisk blitt presset til å ta antipsykotika før? 

Den gangen du gikk poliklinisk hvordan reagerte de på at du ikke gikk på antipsykotika isåfall? 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Helt ute av tema, men har du følt deg eller faktisk blitt presset til å ta antipsykotika før? 

Den gangen du gikk poliklinisk hvordan reagerte de på at du ikke gikk på antipsykotika isåfall? 

Jeg har følt meg presset til å ta ap før men aldri av fact. 

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har blitt tvangsmedisinert det var grusomt. Men har senere frivillig og med interesse motsatt 2dte generasjon ap uten å mukke. Heller det enn å være fange i ett spill mellom gud og Satan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...