Gå til innhold

Blir uvel at min foreldre enda har et seksualliv…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (47 minutter siden):

Kanskje man vil ha en partner fordi det er hyggelig å ha en kjæreste å dele hverdagen med? Dra på tur med, lage mat sammen med, se på tv med, snakke med og ja, ha sex med. Sex er, for de fleste håper jeg, noe vakkert mellom to mennesker som er veldig glade i hverandre. :) Når du blir voksen og får deg kjæreste selv vil du skjønne dette, til da så får du bare tenke på noe annet enn at dine foreldre har et sexliv, noe som er naturlig veldig sunt.

🤢

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg kunne sikkert vært dun bestemor.

Anonymkode: 1abf7...51a

😂 Og mattekunnskapene står det bra til med? Om du har foreldre i 50-årene er du neppe bestemor til en som er så gammel at hen er skrivefør her inne på dol! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Begge har nye partnere og tanken på at de fremdeles har et sex liv gjør meg fysisk uvel. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Mange tenåringer har det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

😂 Og mattekunnskapene står det bra til med? Om du har foreldre i 50-årene er du neppe bestemor til en som er så gammel at hen er skrivefør her inne på dol! ;) 

Uansett synes jeg ikke noe om det. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er faktisk voksen!!

Anonymkode: 1abf7...51a

Bor du hjemme?

Anonymkode: 801dc...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Bor du hjemme?

Anonymkode: 801dc...6a8

Hva har det med saken og gjøre fra eller til? 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Bor du hjemme?

Anonymkode: 801dc...6a8

TS bor ikke hjemme siden han skrev at moren en gang hadde bedt ham komme hjem da han var syk. Det hadde heller ikke hatt noe for seg å blokkere henne på mobilen hvis de bodde i samme hus.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Begge har nye partnere og tanken på at de fremdeles har et sex liv gjør meg fysisk uvel. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Jeg kan ikke annet enn være glad på dine foreldres vegne, og synes litt synd på deg. Sex er en helt naturlig drift, og det å opprettholde driften er en gave. Vet du hva denne forakten du har for sex er begrunnet i?

Det heter forresten sexliv. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (9 minutter siden):

Jeg kan ikke annet enn være glad på dine foreldres vegne, og synes litt synd på deg. Sex er en helt naturlig drift, og det å opprettholde driften er en gave. Vet du hva denne forakten du har for sex er begrunnet i?

Det heter forresten sexliv. 

Synes det er ekkelt å tenke på. At de som er så godt voksne holder på sånn. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det er ekkelt å tenke på. At de som er så godt voksne holder på sånn. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Hvorfor er det ekkelt å tenke på at godt voksne har sex?

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det ekkelt å tenke på at godt voksne har sex?

Anonymkode: a5193...bd7

Fordi de er for gamle 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes det er ekkelt å tenke på. At de som er så godt voksne holder på sånn. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Du vil ikke tro hvor mange som har sex jevnlig, og de fleste av de som ikke har det kunne tenkt seg å ha det.

Det må være slitsom å tenke så mye på andres sexliv. Det er i tillegg noe invaderende fra din side, andres sexliv er ikke din business. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi de er for gamle 

Anonymkode: 1abf7...51a

Hvorfor er de for gamle? Hvis de fysisk er i stand til å gjennomføre det og begge har lyst, hvorfor er det da ekkelt?

Hvor kommer det fra, denne tankegangen om at det er en øvre aldersgrense på sex?

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (3 minutter siden):

Du vil ikke tro hvor mange som har sex jevnlig, og de fleste av de som ikke har det kunne tenkt seg å ha det.

Det må være slitsom å tenke så mye på andres sexliv. Det er i tillegg noe invaderende fra din side, andres sexliv er ikke din business. 

Jeg har lov å si at jeg synes det er ekkelt og tenke på uten at du skal komme med pekefinger og si det ikke er lov. Jeg har lov og tenke hva jeg vil. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er de for gamle? Hvis de fysisk er i stand til å gjennomføre det og begge har lyst, hvorfor er det da ekkelt?

Hvor kommer det fra, denne tankegangen om at det er en øvre aldersgrense på sex?

Anonymkode: a5193...bd7

Fordi når man kommet opp i 50 FEMTI år er man på vei inn til å bli pensjonist. Da skal man fokusere på andre ting enn det. De er ferdig med å bli gravide, og tenk on det skjer? Det hadde vært fullstendig krise. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi når man kommet opp i 50 FEMTI år er man på vei inn til å bli pensjonist. Da skal man fokusere på andre ting enn det. De er ferdig med å bli gravide, og tenk on det skjer? Det hadde vært fullstendig krise. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Du vet ikke at man har sex for andre årsaker enn å bli gravid?

Hvorfor kan man ikke ha sex når man er over femti? At man har sex betyr ikke at man ikke også fokuserer på andre ting.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har lov å si at jeg synes det er ekkelt og tenke på uten at du skal komme med pekefinger og si det ikke er lov. Jeg har lov og tenke hva jeg vil. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Ja det har du. Og foreldrene dine har lov til å ha sex uten at du skal komme med pekefinger til dem, og jeg har lov til å påpeke dét.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 minutt siden):

Ja det har du. Og foreldrene dine har lov til å ha sex uten at du skal komme med pekefinger til dem, og jeg har lov til å påpeke dét.
 

Nei😡

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...