Gå til innhold

Høyt serum zyprexa

Anbefalte innlegg

Tar 20mg zyprexa grunnet økt paranoia og mistrivsel. Det fungerer bra. Serum 256.

jeg har alltid ligget høyt da jeg tok 10mg lå den nær130. Zyprexa økningen har beviselig hjulpet. 

De andre blodprøvene var fine med unntak av noe lavt langtidsblodsukker som var 25. dette hadde jeg før økningen også. Er løsningen å fortsette på zyprexa20 eller halvere og gå å være livredd, eller halvere og legge til solian? Jeg har hatt nytte av den komboen før. Eller å fortsette på 20 mg zyprexa?

Anonymkode: 7e281...0e3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/469400-h%C3%B8yt-serum-zyprexa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW skrev (3 minutter siden):

Det er verken farlig med 256 nmol/l Zyprexa eller langtidsblodsukker på 25. Zyprexa øker insulinutskillelsen litt, så det er nok derfor blodsukkeret er litt lavt. 

Takk isw for betryggende svar👍🙂

Anonymkode: 7e281...0e3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...