Gå til innhold

hvorfor er det ingen som forstår?

Anbefalte innlegg

Gjest theresemor

Er det noe jeg har gjort galt? hvorfor mister jeg venner? hvorfor kan ingen støtte meg nå? det er nå jeg trenger venner, men ingen er der for meg. Jeg tror ikke de en gang tar meg på alvor, men hvorfor? alt jeg ber om er noen jeg kan snakke med, ikke noen som hele tiden skal fortelle meg at det var min feil, at det var jeg som hadde skylla i selve overgrepet...........

Jeg har det så utrolig vanskelig, men ingen forstår meg. Jeg vil prøve å søke psykolog, men jeg tør ikke enda. Jeg klarer ikke stole på noen, er så redd, er så aleine. Jeg drukner mine sorger, jeg gjør alt jeg kan for bare å få det vondt. Men innerst inne vil jeg bare ha det bra, jeg vil komme meg bort fra dette helvete, men jeg har ingen som vil hjelpe meg, jeg er bare helt aleine. Jeg føler folk missliker meg, de er så lei av at jeg hele tiden er der, at jeg kommer diltende etter, selv om jeg bare sitter i en ensom krok aleine.

Det er forferdelig vanskelig å gå på skolen. Når ryktene hele tiden svermer rund meg, å jeg ikke hvor lengere jeg klarer å bære denne smerten, for det er så forferdelig vondt. Det største ønske jeg har i livet er bare å komme videre, prøve å glemme hva som skjedde. Men det er umulig. Hver dag tenker jeg på det, det vil bare ikke forsvinne. Det er en måte jeg kan ta smerten bort, men den vil jeg ikke prøve. Jeg vil leve livet ut, så lenge jeg kan. Men hvor lenge vil jeg leve livet? en dag, en uke, et år, flere år? inerstinne vil jeg bare føle at folk bryr seg, men hva gjør jeg når jeg føler folk missliker meg? når jeg ikke føler noen grunn til å leve?

Jeg syntes det er forferdelig at jeg må tenke slik, men tankenene vil ikke forsvinne, å jeg beklager at jeg deler disse tankene med dere, men det er på en måte en lettelse for følelsene mine å få skrevet tankenene ned.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46941-hvorfor-er-det-ingen-som-forst%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei theresemor.

Kjenner meg så godt igjen i det du skriver, føler at alle snur ryggen til, problemer å åpne meg og stole på mennesker, vi mer flere i samme båt.

Trenger du noen å snakke med så send meg en mail hvis du vil. Jeg ER her!

*klem*

Susi18

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...