Gå til innhold

Kan fastlege sende 4 ulike henvisninger til ulike behandlingssteder?

Anbefalte innlegg

Kan fastlege sende 4 ulike henvisninger til ulike behandlingssteder? Jeg ønsker gjerne behandling utenfor helseforetaket jeg tilhører og har funnet 4-5 behandlingssteder som kunne være aktuelle. Kan fastlege henvise til alle på en gang? Er jo ikke lett å si hvor lang ventetiden er eller om jeg i det hele tatt vil få plass?

Anonymkode: 5f55d...716

Fortsetter under...

kupton skrev (40 minutter siden):

Ja, det er fullt mulig. Fire like henvisninger til fire ulike behandlingssteder.

Så bra. Det er jo helt supert. Får bare håpe jeg får plass ett av stedene da.

Har for øvrig ett spørsmål til. Kan man søke med fritt behandlingsvalg til dette stedet? Står på nettsidene deres: "Vi har en avtale med Helse Sør- Øst RHF om spesialisthelsetjeneste for egen region". Betyr det at man må tilhøre Helse Sør-Øst for å kunne få behandling der? (Er kanskje litt dum som ikke forstår men...)

Anonymkode: 5f55d...716

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...