Gå til innhold

Til dere SINKERR I TRAFIKKEN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hold fartsgrensen. Når det står 60 er det 60 IKKE 50. Når det står 80 er det 80 IKKE 60! Pga sinken jeg møtte mistet jeg et viktig møte!

Anonymkode: d5210...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hold fartsgrensen. Når det står 60 er det 60 IKKE 50. Når det står 80 er det 80 IKKE 60! Pga sinken jeg møtte mistet jeg et viktig møte!

Anonymkode: d5210...a0d

Da har du kanskje beregnet for dårlig tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hold fartsgrensen. Når det står 60 er det 60 IKKE 50. Når det står 80 er det 80 IKKE 60! Pga sinken jeg møtte mistet jeg et viktig møte!

Anonymkode: d5210...a0d

Bare så det er sagt - jeg blir sprø av å ligge bak de som ligger 5-10-15 km under fartsgrensa selv, men om du kom for sent til et møte av den grunn så har du nok beregnet for dårlig tid. Det er faktisk ikke særlig mange minutter man sparer på å kjøre 10 km/t raskere med mindre man kjører ganske så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (17 minutter siden):

Da har du kanskje beregnet for dårlig tid? 

Nei jeg beregnet 20 min og pga jeg møtte en som ikke kunne kjøre bil brukte jeg 40 min😳

Anonymkode: d5210...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Bare så det er sagt - jeg blir sprø av å ligge bak de som ligger 5-10-15 km under fartsgrensa selv, men om du kom for sent til et møte av den grunn så har du nok beregnet for dårlig tid. Det er faktisk ikke særlig mange minutter man sparer på å kjøre 10 km/t raskere med mindre man kjører ganske så langt.

Jeg hadde ikke det. Den nektet å slippe meg forbi.

Anonymkode: d5210...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde ikke det. Den nektet å slippe meg forbi.

Anonymkode: d5210...a0d

Hvor mange km lå du bak denne sinken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sikkert 45 

Anonymkode: d5210...a0d

Du klarte ikke å kjøre forbi i løpet av 45 km ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (5 minutter siden):

Du klarte ikke å kjøre forbi i løpet av 45 km ? 

Jeg klarte men hen slapp meg ikke forbi. Mente du jeg skulle fly med bilen over bilen da eller? Det var bare to felt med trafikk den andre veien. 

Anonymkode: d5210...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sikkert 45 

Anonymkode: d5210...a0d

Det er like langt som jeg pendler en vei hver dag, når du skal så langt og møtet er veldig viktig må du beregne deg veldig god tid i tilfelle noe skulle skje på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det er like langt som jeg pendler en vei hver dag, når du skal så langt og møtet er veldig viktig må du beregne deg veldig god tid i tilfelle noe skulle skje på veien.

Jeg beregnet jo 20 min. Jeg vet ikke akkurat hvor mange km det er men det tar vanligvis å kjøre på 20 min. 

Anonymkode: d5210...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg klarte men hen slapp meg ikke forbi. Mente du jeg skulle fly med bilen over bilen da eller? Det var bare to felt med trafikk den andre veien. 

Anonymkode: d5210...a0d

45 km er langt. Høres utrolig ut 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

45 km er langt. Høres utrolig ut 🤣 

Det var sikkert 24 da, jeg vet ikke.

Anonymkode: d5210...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg beregnet jo 20 min. Jeg vet ikke akkurat hvor mange km det er men det tar vanligvis å kjøre på 20 min. 

Anonymkode: d5210...a0d

Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men om du kjører 45 km på 20 min har du en snitthastighet på 135 km/t så det håper jeg virkelig ikke stemmer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men om du kjører 45 km på 20 min har du en snitthastighet på 135 km/t så det håper jeg virkelig ikke stemmer... 

nei jeg følger fartsgrensen hender jeg ligger 10 km over på motorveien men jeg holder fartsgrensen stort sett. 

Anonymkode: d5210...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (29 minutter siden):

Du klarte ikke å kjøre forbi i løpet av 45 km ? 

Det er ikke utenkelig her... Det er jo noen som i tillegg til å ligge langt under fartsgrensa i tillegg blånekter å flytte seg fra venstrefeltet de få plassene her hvor det er mulig å kjøre forbi. På toppen av det hele har de her fjernet et strekk med to felt hvor det var mulig å kjøre forbi fordi noen grøtskaller ikke skjønner at det kan være glattere utenfor tunellen enn inni om vinteren og dermed har skapt noen farlige situasjoner under forbikjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

nei jeg følger fartsgrensen hender jeg ligger 10 km over på motorveien men jeg holder fartsgrensen stort sett. 

Anonymkode: d5210...a0d

Når møtet er kjempeviktig så må du jo beregne lengre tid enn det du vanligvis kjører strekningen på, det kan jo alltid skje noe uventet på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Det er ikke utenkelig her... Det er jo noen som i tillegg til å ligge langt under fartsgrensa i tillegg blånekter å flytte seg fra venstrefeltet de få plassene her hvor det er mulig å kjøre forbi. På toppen av det hele har de her fjernet et strekk med to felt hvor det var mulig å kjøre forbi fordi noen grøtskaller ikke skjønner at det kan være glattere utenfor tunellen enn inni om vinteren og dermed har skapt noen farlige situasjoner under forbikjøring.

Ja det skal jo være trygt å kjøre forbi 

Anonymkode: d5210...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Når møtet er kjempeviktig så må du jo beregne lengre tid enn det du vanligvis kjører strekningen på, det kan jo alltid skje noe uventet på veien.

Ja enn det tok 20 min sist gang. 

Anonymkode: d5210...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det skal jo være trygt å kjøre forbi 

Anonymkode: d5210...a0d

Jepp. Selv kjører jeg stort sett forbi kun når det er to felt i samme kjøreretning, men det hender jeg gjør det med ett felt i hver retning også, da skal jeg ha veldig god sikt fremover da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...