Gå til innhold

Ting å gjøre om kvelden hva gjør dere? Ikke tv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leser endel, scrapper, lager art journal og junk journal. Og så hekler jeg. Liker egentlig ikke hekling så mye, men det blir fine gaver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med paint by numbers maleri? Det er et maleri du maler selv med nummererte felter du skal male i en bestemt farge. Kanskje det kunne være noe for deg? 😊

Endret av Orion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orion skrev (1 minutt siden):

Hva med paint by numbers maleri? Det er et maleri du maler selv med nummererte felter du skal male i en bestemt farge. Kanskje det kunne være noe for deg? 😊

Det hørtes helt perfekt ut for meg. Skall Google. 

Anonymkode: bcae3...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hør på musikk.

Anonymkode: 1d623...f5c

Ei heller det. Det kommer i tileegg 

Anonymkode: bcae3...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er ikke noe å gjøre på. 

Anonymkode: bcae3...1c8

Gjøre PÅ, er det dialekt?

Klarte ikke la være 😅

 

Det blir alt for mye TV-/serietitting her i gården, og det går med litt bøker. Ellers litt trening og turgåing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 minutter siden):

Gjøre PÅ, er det dialekt?

Klarte ikke la være 😅

 

Det blir alt for mye TV-/serietitting her i gården, og det går med litt bøker. Ellers litt trening og turgåing.

Det er østlandsdialekt 

Anonymkode: bcae3...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ei heller det. Det kommer i tileegg 

Anonymkode: bcae3...1c8

Du kan ikke lese en bok samtidig som du gjør noe annet, men du kan høre på musikk mens du gjør noe annet. Gå en tur, trene, bake, surfe på nettsider om ting du er interessert i eller helt nye ting som kanskje kan gi deg en ny hobby! Begynn med fotografering, bonsai-trær, keramikk-kurs, sjakk (kan også spilles mot en datamaskin på nettet), oppussing, flismosaikk, scrapbooking - bare din egen fantasi setter grenser. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ei heller det. Det kommer i tileegg 

Anonymkode: bcae3...1c8

I tillegg? Har du forsøkt noen gang å sette deg ned å kun høre på musikk? Altså, virkelig lytte?

Anonymkode: 1d623...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er østlandsdialekt 

Anonymkode: bcae3...1c8

Jasså. Født, oppvokst og bor på Østlandet jeg også, og ikke vant med ordbruken.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

I tillegg? Har du forsøkt noen gang å sette deg ned å kun høre på musikk? Altså, virkelig lytte?

Anonymkode: 1d623...f5c

Nei det har jeg aldri forsøkt. Jeg må ha noe å gjøre på også. Klarer ikke bare sitte og lytte UTEN å gjøre noe. 

Anonymkode: bcae3...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (8 minutter siden):

Jasså. Født, oppvokst og bor på Østlandet jeg også, og ikke vant med ordbruken.

Kanskje du ikke er fra en by da . Jeg kunne skrevet drive med også. 

Anonymkode: bcae3...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (34 minutter siden):

Du kan ikke lese en bok samtidig som du gjør noe annet, men du kan høre på musikk mens du gjør noe annet. Gå en tur, trene, bake, surfe på nettsider om ting du er interessert i eller helt nye ting som kanskje kan gi deg en ny hobby! Begynn med fotografering, bonsai-trær, keramikk-kurs, sjakk (kan også spilles mot en datamaskin på nettet), oppussing, flismosaikk, scrapbooking - bare din egen fantasi setter grenser. :) 

Hallo jeg er ikke 50+. Jeg kan ikke se på bonsai trær, jeg vet ikke hva det er engang. 

Anonymkode: bcae3...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Her går det i å spise etter jobb, så scrolling på mobilen, ser på YouTube filmer (dokumentarer gjerne). Lær deg om et nytt dyr. Er en del fascinerende på YouTube. Hør på skrekkpodden eller Truecrime. Eller musikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hallo jeg er ikke 50+. Jeg kan ikke se på bonsai trær, jeg vet ikke hva det er engang. 

Anonymkode: bcae3...1c8

Så lenge du ikke spesifiserer alder, interesser og andre ting så er det jo ikke godt å vite hva man skal tipse deg om. Vi er ikke tankelesere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...