Gå til innhold

Kupton/står jeg i fare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker Cisordinol fra 10-40 mg avhengig av min psykdom. Tankekjør, uro. ptsd og evt bipolar 2. Har stått på medisinen nesten i 25-30 år. Står jeg i fare fremdeles for å utvikle Tarve d. (TD) ??husker ikke det rette navnet , men håper du skjønner hva jeg mener. Bl.a sånne varige rykninger i ansiktet. Ble veldig skremt da jeg leste om dette. Har parkinsonisme av doser på over 20 mg, men det forsvinner når jeg reduserer dosen. Jeg er 52 år nå og avhengig av medisinen har prøvd andre ap, men tålte de ikke.

Takknemlig for svar.

Anonymkode: 6e92c...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faren er aldri null. Men etter så mange år uten symptomer på tardive dyskinesier tror jeg risikoen er liten for at du skal få dette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...