Gå til innhold

Bryr meg så alt for mye om hva andre tenker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Orion skrev (9 minutter siden):

Ja, jeg har samme oppfatning som deg 😊 (Jeg har vært her i snart 8 år, så er ikke helt ny som det kanskje virker som). 

Oi hehe. Ok jeg har er «ny her» jeg da. Vært her snart 1 år. Kom samtidig omtrent med en anne bruker som jeg tror har slettet seg nå. Fordi jeg ikke finner hen i @

Anonymkode: 068e5...492

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi hehe. Ok jeg har er «ny her» jeg da. Vært her snart 1 år. Kom samtidig omtrent med en anne bruker som jeg tror har slettet seg nå. Fordi jeg ikke finner hen i @

@Vhanja mente jeg. Det var hun. 

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Åja 🙂 Skriver du alltid som anonym? Spør bare av nysgjerrighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...