Gå til innhold

Anfall hvor jeg føler jeg drukner -vsnlig bivirkning ved Abilify?

Anbefalte innlegg

Bokstavelig. Det kan plutselig bare fylle seg opp væske i luftrøret eller bronkiene og så knatrer og surkler og bobler det i halsen og pustingen. Må hoste hele tiden da, men det bare fyller seg opp igken på nytt med væske. Kjempeekkelt og det blir litt vanskelig å puste ordentlig. Og så går det over igjen. Har skjedd to ganger i dag og første gang i dag det har skjedd. Tar 15 mg Abilify. 

Anonymkode: c93b1...d57

Fortsetter under...

snusmumeriken96

Hei, jeg blir helt stresset av de jeg... får angstafall neste n som bivirkinger, anbefaler ikke de med til noen, helt sikkert en bivirking av de og blir forstoppa og klarer ikke ågå på do, uten lakserende piller jeg får av lege hade jeg fått tarmslyng, holdt på å få det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...