Gå til innhold

Til dere som tror leger/psykologer er magiske vil jeg bare si…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er helt vanlige mennesker. De spiser vanligere middager, gjør vanskelige hverdagsting som du og jeg. Det er ingenting magisk med dem! 

Anonymkode: 6fa23...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for oppklaringen, dette var jeg ikke klar over!

Anonymkode: e0c09...bee

Værse god😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som jobber i helsevesenet (og i alle andre jobber) er vanlige mennesker som meg og deg, og ingen er utstyrt med tryllestav. Så jeg er helt enig med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

De har i alle fall høy IQ. Så vanskelig det er å komme inn på studiet.

Jeg tror de nyter høy status og respekt.

Men ja de er ikke en egen art.

Endret av Worriesome Plenty 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (7 timer siden):

De har i alle fall høy IQ. Så vanskelig det er å komme inn på studiet.

Jeg tror de nyter høy status og respekt.

Men ja de er ikke en egen art.

Ja de er skoleflinke men de ikke alltid smarte sosialt… mange av de er kjedelige mennesker privat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja de er skoleflinke men de ikke alltid smarte sosialt… mange av de er kjedelige mennesker privat. 

Kjenner du mange leger, siden du er så sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (9 minutter siden):

Kjenner du mange leger, siden du er så sikker?

Ja det gjør jeg . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ble nysgjerrig. Hvordan vil du beskrive et kjedelig menneske, og hvilke relasjon har du til legene du kjenner? Du trenger ikke være veldig tittelspesifikk, men er det nær familie, omgangskrets eller gode venner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Ble nysgjerrig. Hvordan vil du beskrive et kjedelig menneske, og hvilke relasjon har du til legene du kjenner? Du trenger ikke være veldig tittelspesifikk, men er det nær familie, omgangskrets eller gode venner? 

Lurer på: Du vises som ny her, men er du en gammel traver med nytt nick eller er du helt ny? 

Anonymkode: 65e30...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Hvorfor blir du nysgjerrig på det? Hva som er kjedelig er individuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor blir du nysgjerrig på det? Hva som er kjedelig er individuelt. 

Ja det er individuelt, men jeg syns det er litt rart at du bruker skoleflink istedenfor intelligent som var den du svarte sin mening, og så fortelle at du kjenner mange innen yrket som er kjedelige som privatpersoner, og at de heller ikke er sosialt smarte. Pussig bare, så derfor jeg spurte. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Ja det er individuelt, men jeg syns det er litt rart at du bruker skoleflink istedenfor intelligent som var den du svarte sin mening, og så fortelle at du kjenner mange innen yrket som er kjedelige som privatpersoner, og at de heller ikke er sosialt smarte. Pussig bare, så derfor jeg spurte. 

Det kan du få lov å mene :) skoleflink og intelligens går for det samme. Du må være flink på skolen for å gå på medisin, det sier seg selv. Det er det en av de  vanskeligste studiene. At de er kjedelig på privaten er fakta, av de jeg kjenner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tull. De er like smarte sosialt som andre. Dere der er bare noe folk forteller seg for at de skal føle seg bedre selv. 

Anonymkode: 9f78d...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...