Gå til innhold

Feiring av ulykkesdagen ?


Gjest fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet

Nå er det snart bursdagen min, og venner og familie forventer seg feiring av dagen. Jeg blir helt matt! Hvorfor skal den ulykken feires ? Jeg er absolutt ikke glad for å være født. Skulle så inderlig, inderlig, inderlig ønske at det aldri hadde skjedd !! Men det kan jeg jo ikke si, da vil jo alle tro (eller forstå) at det har tørna for meg. Så det blir nok feiring i år også. Håper ingen legger merke til mitt stivnede smil. Eller hva synes dere? Skal jeg gi blaffen i hva andre mener og tror ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vennene dine vil feire bursdagen din fordi de er glade i deg og vil deg vel. Tror du ikke det kan bli hyggelig?

Men hvis du overhodet ikke vil, si at det ikke passer av den-og-den årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvorfor føler du at du ikke skulle ha vært til?

Venner vil alltid legge merke til om du legger på deg et falskt smil,gjør som du selv vil,det er jo din dag,og du bestemmer jo hva og hvordan du vil tilbringe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fortvilet

Hei!

Hvorfor føler du at du ikke skulle ha vært til?

Venner vil alltid legge merke til om du legger på deg et falskt smil,gjør som du selv vil,det er jo din dag,og du bestemmer jo hva og hvordan du vil tilbringe den.

Hei! Hvorfor føler du at du ikke skulle ha vært til?

Fordi jeg synes livet er meningsløst og ikke verdt å leve, selvfølgelig.

Ta livet av meg kan jeg jo ikke. Tenk på alle de som ville få skyldfølelse da. Selvom de samme har fordømt meg sønder og sammen, smadret livet mitt, og ikke stilt opp når jeg har hatt behov for det.

Livet skal vernes og reddes for enhver pris.Reddes til hva? Og hvorfor stiller ingen opp for at livet skal bli bedre, når det først er reddet mener jeg. Går man inn for å redde andres liv, har man også et visst ansvar for å følge opp videre, mener nå jeg. Isteden for å se på en som kronisk utilregnelig, gal og verdiløs fordi man har ønsket å gjøre det slutt.

Det måtte da være bedre å aldri være født, og er visst ikke en like FY, FY tanke som å gjøre det slutt for egen hånd. Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke gebursdagen min. Det er en av de vanskeligste dagene i året. Vil bare fortelle deg om at du ikke er alene om å føle det slik som du føler i forhold til denne dagen.

Håper du kommer deg igjenom denne dagen også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipoline

Jeg forstår deg godt! Selv har jeg nettopp blitt førti år og det er jo en stooor dag, som liksom bør feires. Men jeg orker ikke manges oppmerksomhet og kanskje taler og sanger. Det blir bare falske ord alikevel, for hva skal de si til en som har vært så syk og rabiat de siste årene? Dessuten orker jeg nesten ikke andres bursdager heller hvis det blir for mange mennsker - så daså.

Men familien slipper jeg ikke unna. To av barna mine har også burdag nå så vi slår det sammen til en fest. Da deler jeg jo oppmersomheten med dem og barn er jo veldig opptatt av bursdager - så jeg slipper kankje lett unna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ohboy24

Hei!

Se tegnefilmen Alice in Wonderland.

Det er en filosofitime deluxe!

Feir så ubursdagene dine i steden! det er 364 stykker : )

Om livet ikke føles verdt å leve skal jeg si deg noen ord:

Det hender at man har trukket feil kort. Men det er flere kort i bunken. Når man føler livet verdiløst så SKAL du ta ett ansvar: SE deg om, og gjør noe for å gi verdi til ett annet liv.

Du vet selv hva du savner... kanskje det rett å slett ikke er ditt lodd å få det? Men det geniale er at du kan garantert gi verdi til noen andre.. så kan du tenke tilbake på det når du senere trekker ett bedre kort.

OhBoy24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fortvilet

Hei!

Se tegnefilmen Alice in Wonderland.

Det er en filosofitime deluxe!

Feir så ubursdagene dine i steden! det er 364 stykker : )

Om livet ikke føles verdt å leve skal jeg si deg noen ord:

Det hender at man har trukket feil kort. Men det er flere kort i bunken. Når man føler livet verdiløst så SKAL du ta ett ansvar: SE deg om, og gjør noe for å gi verdi til ett annet liv.

Du vet selv hva du savner... kanskje det rett å slett ikke er ditt lodd å få det? Men det geniale er at du kan garantert gi verdi til noen andre.. så kan du tenke tilbake på det når du senere trekker ett bedre kort.

OhBoy24.

Takk! Dette var kloke ord som jeg skal prøve å ta med meg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Ohboy26

Takk! Dette var kloke ord som jeg skal prøve å ta med meg videre.

Hei, Du skrev innlegg om at du ikke hadde det så bra for 2 år sidne.. leste det igjen nå, og lurte på om ting var bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...