Gå til innhold

Hva er det flaueste du har gjort?...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke på meg truse , og buksesmekken hadde gått oppe, med masse hår der nede... dama i butikken på Cooper skikkelig på meg med et ×sp synd på deg blikk×.. skjønte ikke noe av det før jeg senere setter meg ned å ser det selv, guud gikk rundt i byen sånn...

Anonymkode: aaf59...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev en nokså flørtete sms til kjæresten min for mange år siden, men fikk sendt den til mitt barns lærerinne i stedet. Navnet hans og navnet hennes stod etter hverandre på lista. DET er det kjipeste og flaueste jeg noen gang har gjort! 

Anonymkode: 6396d...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev en nokså flørtete sms til kjæresten min for mange år siden, men fikk sendt den til mitt barns lærerinne i stedet. Navnet hans og navnet hennes stod etter hverandre på lista. DET er det kjipeste og flaueste jeg noen gang har gjort! 

Anonymkode: 6396d...c53

Herregud,  offamei.. hva hadde du tenkt om du så en dame uten truse og buksesmekken oppe? Hadde du turt å si noe på det? 

Anonymkode: aaf59...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i butikken rett før jul, hadde to poser Nidar julesjokolade, tre marsipangriser og en coca cola i handlekurven, la dette på rullebåndet og så viste det seg at selveste tannlegen stod foran meg i køen. Uf da.

Anonymkode: 72322...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tusenfryd i sommer og så så jeg plutselig psykologen min stå rett bak meg i køen. Det flaue var at dette var dagen etter jeg hos henne og fortalte jeg var deprimert og ikke orket noen ting. 

Anonymkode: ff461...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg var på tusenfryd i sommer og så så jeg plutselig psykologen min stå rett bak meg i køen. Det flaue var at dette var dagen etter jeg hos henne og fortalte jeg var deprimert og ikke orket noen ting. 

Anonymkode: ff461...4ec

Jeg er sikker på at terapeuten din var glad for at du var i aktivitet - om hun i det hele tatt tenkte over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var på tusenfryd i sommer og så så jeg plutselig psykologen min stå rett bak meg i køen. Det flaue var at dette var dagen etter jeg hos henne og fortalte jeg var deprimert og ikke orket noen ting. 

Anonymkode: ff461...4ec

Det minte meg på at jeg da til legen min en gang at jeg var avholdsmann og så møtte jeg han på polet. Jeg skulle kjøpe noe for en annen, men det kunne jo ikke han vite. Var sikker på at han trodde han tok meg i løgn. 

Anonymkode: 6396d...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...