Gå til innhold

Lithionit


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker på at hvis det er fare for at en blir dehydrert, skal man bare ta halv dose. Koffein er jo vanndrivende. Har det noe å si hvor mye kaffe en drikker?

Anonymkode: 9fe60...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kupton skrev (1 time siden):

Hvis kaffemengden er rimelig lik over tid, vil en jo justere dosen i henhold til dette.

Kan du forklare litt mer? 

Jeg skal starte på det i januar. Må jeg oppgi hvor mye kaffe jeg drikker før de bestemmer hvilken dose jeg kan gå på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (6 minutter siden):

Kan du forklare litt mer? 

Jeg skal starte på det i januar. Må jeg oppgi hvor mye kaffe jeg drikker før de bestemmer hvilken dose jeg kan gå på? 

Tror han mente at hvis mengden er lik over tid, så er det greit å justere etter blodprøven. At da blir den reell på 

 

kupton skrev (1 time siden):

Hvis kaffemengden er rimelig lik over tid, vil en jo justere dosen i henhold til dette.

Men hvis ikke kaffe før blodprøven ble tatt, blir konsentrasjonen da for høy utover formiddagen?

Anonymkode: 9fe60...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror han mente at hvis mengden er lik over tid, så er det greit å justere etter blodprøven. At da blir den reell på 

 

Men hvis ikke kaffe før blodprøven ble tatt, blir konsentrasjonen da for høy utover formiddagen?

Anonymkode: 9fe60...e40

Ja okei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Kan du forklare litt mer? 

Jeg skal starte på det i januar. Må jeg oppgi hvor mye kaffe jeg drikker før de bestemmer hvilken dose jeg kan gå på? 

Nei, det må du ikke. Kaffe innen rimelige mengder har ingen betydning. Særlig hvis du drikker omtrent like mye/lite kaffe hver dag.

Men hvis du vanligvis ikke drikker kaffe og du så en dag drakk 20 kopper, ville det kanskje påvirke serumkonsentrasjonen i noen timer.

Har behandlet utallige med litium og har aldri brydd meg om kaffeinntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (1 time siden):

Nei, det må du ikke. Kaffe innen rimelige mengder har ingen betydning. Særlig hvis du drikker omtrent like mye/lite kaffe hver dag.

Men hvis du vanligvis ikke drikker kaffe og du så en dag drakk 20 kopper, ville det kanskje påvirke serumkonsentrasjonen i noen timer.

Har behandlet utallige med litium og har aldri brydd meg om kaffeinntaket.

Ok! Fint! 

Er så spent på om dette virker. Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 9fe60...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...