Gå til innhold

Jeg får ikke sove


Gjest Sophia-Na

Anbefalte innlegg

Gjest Sophia-Na

Jeg tenker på hva jeg burde skulle og burde gjøre. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Dette går så innpå meg . Jeg klarer ikke tenke for jeg vet jeg vet jeg burde te jeg at jeg burde tenke på at jeg må at jeg skulle klart klart alt jeg skulle gjort. Nå er klokka snart 00000 og jeg får ikke sove fordi jeg skulle blitt ferdig med alt jeg skulle gjøre….. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikke alt har gjort det kan du skrive ned en liste over alt det du skulle gjøre for å få tankene ned på papir og sortere dem. Det hjelper meg i alle fall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårdippa skrev (6 timer siden):

Jeg tenker på hva jeg burde skulle og burde gjøre. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Dette går så innpå meg . Jeg klarer ikke tenke for jeg vet jeg vet jeg burde te jeg at jeg burde tenke på at jeg må at jeg skulle klart klart alt jeg skulle gjort. Nå er klokka snart 00000 og jeg får ikke sove fordi jeg skulle blitt ferdig med alt jeg skulle gjøre….. 

Prøv om det hjelper å tenke at "Dette kan jeg tenke på i morgen når jeg er våken, nå skal jeg sove så jeg blir uthvilt til i morgen" og så prøve å slappe helt av i kroppen og skyve disse tankene unna om de kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hjelper det å lage en liste over hva som skal gjøres og legge en plan for hva på listen jeg skal gjøre f.eks dagen etter og resten av uka. Det er lettere for meg å slå meg til ro med utestående ting hvis jeg har en plan på det i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...