Gå til innhold

Kroppen er gira


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det føles ikke ut som angst. Men er ikke en god følelse heller. Føles som kroppen vibrerer og som om jeg er full av koffein (drikker ikke koffein) samtidig som jeg er stuptrøtt og øynene svir. Får ikke sove pga dette. Tankene går også superfort i hodet.

Tips til å få dette bort? Har prøvd pusteteknikker og sånn for det har fungert når jeg har angst, men det fungerer ikke på dette :(

 

Anonymkode: 710d8...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er fordi du har mye å gjøre? Eller skjedd mye forandringer i det siste som du tenker på? 

Anonymkode: 8c9b4...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blir jeg når jeg er overstimulert. Da raser tankene, jeg er trøtt, men får ikke sove. Kan bruke noen timer på å sovne da. 

Derfor tar jeg meg alltid litt tid til å ha det rolig på kvelden. Jeg unngår helst sosiale ting sent på kvelden (ikke at det er en utfordring), og jeg synes det hjelper å roe ned hodet med en bok om kvelden. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (9 minutter siden):

Sånn blir jeg når jeg er overstimulert. Da raser tankene, jeg er trøtt, men får ikke sove. Kan bruke noen timer på å sovne da. 

Derfor tar jeg meg alltid litt tid til å ha det rolig på kvelden. Jeg unngår helst sosiale ting sent på kvelden (ikke at det er en utfordring), og jeg synes det hjelper å roe ned hodet med en bok om kvelden. 

Jeg slår nesten alltid av TVen minst 1 time før jeg legger meg og setter på radioen.  Det må jeg for å roe hue så jeg får sove. De gangene jeg er sosial på kvelden, så tar det flere timer før jeg lander og kan legge meg. Bør derfor ikke ha noen avtaler dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (1 minutt siden):

Jeg slår nesten alltid av TVen minst 1 time før jeg legger meg og setter på radioen.  Det må jeg for å roe hue så jeg får sove. De gangene jeg er sosial på kvelden, så tar det flere timer før jeg lander og kan legge meg. Bør derfor ikke ha noen avtaler dagen etter.

Ja, er ganske likt her. Eller jeg skrur av TV en halvtime før jeg legger meg, men ellers likt. Nå i det siste har jeg forsåvidt slått den av tidligere for jeg har fargelagt og hørt på podcast før leggetid. Det har gitt ro det også.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det føles ikke ut som angst. Men er ikke en god følelse heller. Føles som kroppen vibrerer og som om jeg er full av koffein (drikker ikke koffein) samtidig som jeg er stuptrøtt og øynene svir. Får ikke sove pga dette. Tankene går også superfort i hodet.

Tips til å få dette bort? Har prøvd pusteteknikker og sånn for det har fungert når jeg har angst, men det fungerer ikke på dette :(

 

Anonymkode: 710d8...932

Jeg tenker at hvis du har noe AP liggende så kan en lav dose av det hjelpe til med søvn og ro. Hvis ikke er det jo gode råd du kan snappe fra de andre her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det føles ikke ut som angst. Men er ikke en god følelse heller. Føles som kroppen vibrerer og som om jeg er full av koffein (drikker ikke koffein) samtidig som jeg er stuptrøtt og øynene svir. Får ikke sove pga dette. Tankene går også superfort i hodet.

Tips til å få dette bort? Har prøvd pusteteknikker og sånn for det har fungert når jeg har angst, men det fungerer ikke på dette :(

 

Anonymkode: 710d8...932

Har du bipolar? 

Anonymkode: 42cff...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...