Gå til innhold

Sovemedisiner imovane dagtid

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (5 minutter siden):

Er det du som driver og troller sånn på forumet og stiller tusen spørsmål om alt mulig her? 

Hva får du ut av det? 

Å ta sovemedisin fordi du "bare" sov til 1130 blir for dumt til at jeg tror på deg.

Nei men ærlig talt. Skal man ikke få stille spørsmål om det man lurer på? Eller må man ha tunge psykiatriske diagnose for å få lov å bruke forumet? Synes enkelte av dere er ute etter enkeltbrukere og det er ikke greit! 

Anonymkode: 68c28...fdd

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei men ærlig talt. Skal man ikke få stille spørsmål om det man lurer på? Eller må man ha tunge psykiatriske diagnose for å få lov å bruke forumet? Synes enkelte av dere er ute etter enkeltbrukere og det er ikke greit! 

Hvorfor skal du ta sovemedisin når du har sovet til 1130? Fordi du bruker å sove til kl 15 i helgene? Nei..

Enkelte av oss? Jeg er ikke ute etter noen som helst, men det har vært mye trolling på forumet. Folk som bruker tiden sin på å gi seriøse svar, også kommer det etter hvert fram detaljer som gjør at ting ikke henger på greip og virker mer som trolling.

Endret av Glitter

jo mer dere mate trollet, jo mer drukner dette forumet i søppel og spamming.

Glitter skrev (15 minutter siden):

Er det du som driver og troller sånn på forumet og stiller tusen spørsmål om alt mulig her? 

Hva får du ut av det? 

Å ta sovemedisin fordi du "bare" sov til 1130 blir for dumt til at jeg tror på deg.

Anonymkode: e62fa...59d

Glitter skrev (12 minutter siden):

Hvorfor skal du ta sovemedisin når du har sovet til 1130? Fordi du bruker å sove til kl 15 i helgene? Nei..

Enkelte av oss? Jeg er ikke ute etter noen som helst, men det har vært mye trolling på forumet. Folk som bruker tiden sin på å gi seriøse svar, også kommer det etter hvert fram detaljer som gjør at ting ikke henger på greip og virker mer som trolling.

Fordi jeg he sovet dårlig i natt sa jeg jo men nå har jeg slått det fra meg. Alt jeg spør er om er seriøst. Det er dårlig gjort når man blir beskyldt for trolling når lan spør om det man ønsker svar på. Da k. Jeg si det samme til dere for det er utrolig mange DUMME SPØRSMÅL jeg leser fra andre også men jeg sier aldri at noen er troll. Noe å tenke på. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...