Gå til innhold

Adventskalender til en voksen tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vil komme med tips til kalendergaver som en voksen person vil bli glad for? Info : over 50 år, kvinne. 

Anonymkode: e0665...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser jeg leste feil, det var ikke kalender, men kalendergaver du ville ha - sorry 😅

Endret av Bøtteknotten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får pakkekalender av datteren og jeg blir glad for det meste. For meg er det tanken som gjelder.  Jeg har bla fått hårstrikk, kam , reflekser, små tuber med kremer, skrubb  (til hender, ansikt og føtter)  Hvis du har Normal der du bor, så finner du mye der til en bra pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (25 minutter siden):

Jeg får pakkekalender av datteren og jeg blir glad for det meste. For meg er det tanken som gjelder.  Jeg har bla fått hårstrikk, kam , reflekser, små tuber med kremer, skrubb  (til hender, ansikt og føtter)  Hvis du har Normal der du bor, så finner du mye der til en bra pris.

Har mange normal butikker her men kremer osv blir vanskelig siden hun bruker bare dyre merker og da går hele budsjettet der. Skal ha 12 gaver. 

Anonymkode: e0665...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har mange normal butikker her men kremer osv blir vanskelig siden hun bruker bare dyre merker og da går hele budsjettet der. Skal ha 12 gaver. 

Anonymkode: e0665...deb

Småsjokolader kanskje?

Anonymkode: df47a...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Småsjokolader kanskje?

Anonymkode: df47a...a8c

Som Stratos tenker du på?

Anonymkode: e0665...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (51 minutter siden):

Jeg får pakkekalender av datteren og jeg blir glad for det meste. For meg er det tanken som gjelder.  Jeg har bla fått hårstrikk, kam , reflekser, små tuber med kremer, skrubb  (til hender, ansikt og føtter)  Hvis du har Normal der du bor, så finner du mye der til en bra pris.

Hva er en god fotkrem? Aldri kjøpt det før

Anonymkode: e0665...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva er en god fotkrem? Aldri kjøpt det før

Anonymkode: e0665...deb

På Normal har de bla en skrubb (krem) som er formet som en fot og den er god å bruke. Husker ikke merket på de fotkremene jeg har brukt tidligere, men nå bruker jeg Locobase repair.  Den er utrolig fin til hender og føtter. Den er dyr da, men kjøper den i Sverige til nesten halv pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (26 minutter siden):

På Normal har de bla en skrubb (krem) som er formet som en fot og den er god å bruke. Husker ikke merket på de fotkremene jeg har brukt tidligere, men nå bruker jeg Locobase repair.  Den er utrolig fin til hender og føtter. Den er dyr da, men kjøper den i Sverige til nesten halv pris. 

Er det den til 124 kr? Jeg søkte på navnet og den var ikke formet som en fot. 

Anonymkode: e0665...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321 skrev (2 timer siden):

Jeg får pakkekalender av datteren og jeg blir glad for det meste. For meg er det tanken som gjelder.  Jeg har bla fått hårstrikk, kam , reflekser, små tuber med kremer, skrubb  (til hender, ansikt og føtter)  Hvis du har Normal der du bor, så finner du mye der til en bra pris.

Dette er ting jeg (50+) ville kunne satt pris på iallfall. :) Bortsett fra kam, da. Bruker aldri fintagget kam. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har mange normal butikker her men kremer osv blir vanskelig siden hun bruker bare dyre merker og da går hele budsjettet der. Skal ha 12 gaver. 

Anonymkode: e0665...deb

…men dette utelukker dessverre en del av Emilies forslag … Men Normal har også slike små tannkremtuber som kan has i toalettmappa

Og til den under: Hva med Freia Eventyrsjokolade? Støtter også forslag om Flaxlodd, eventuelt griseflax ev kombinert med sjokolade. Vet ikke hvor dyrt dette skal være, men hva med Extra tyggis?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som Stratos tenker du på?

Anonymkode: e0665...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invitasjon til en aktivitet som passer dere begge? (Kan være på den datoen, eller en «valgfri» dag som dere avtaler etterpå) Middag eller et glass vin hos deg, eller cafe eller noe? Tur med kaffe/kakao? Filmkveld? Juleverksted? (Vi hadde i flere år juleverksted med foreningen, det var veldig kjekt og noe helt annet enn juleverksted med barn 😅) Tur på julemarked sammen? Julekakebaking?

Yndlingssjokolade? Flaxlodd var en god ide! Kryssord-Flax synes jeg er ekstra kjekk, det er det litt mer med.

Juleservietter? Halvflaske vin? Et godt krydder? Nøtter? 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det den til 124 kr? Jeg søkte på navnet og den var ikke formet som en fot. 

Anonymkode: e0665...deb

Tror den kostet 24 kr sist jeg kjøpte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (8 timer siden):

Dette er ting jeg (50+) ville kunne satt pris på iallfall. :) Bortsett fra kam, da. Bruker aldri fintagget kam. 

…men dette utelukker dessverre en del av Emilies forslag … Men Normal har også slike små tannkremtuber som kan has i toalettmappa

Og til den under: Hva med Freia Eventyrsjokolade? Støtter også forslag om Flaxlodd, eventuelt griseflax ev kombinert med sjokolade. Vet ikke hvor dyrt dette skal være, men hva med Extra tyggis?

Man kan da ikke kjøpe freia melkesjokolade til en 50 åring? Det forbinder jeg med et barn. Da må man i det minste kjøpe en 300 g melkesjokolade 

Anonymkode: e0665...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (4 timer siden):

Tror den kostet 24 kr sist jeg kjøpte

I Sverige da? I Norge koster den 124… sprer mye i Sverige 

Anonymkode: e0665...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (7 timer siden):

Invitasjon til en aktivitet som passer dere begge? (Kan være på den datoen, eller en «valgfri» dag som dere avtaler etterpå) Middag eller et glass vin hos deg, eller cafe eller noe? Tur med kaffe/kakao? Filmkveld? Juleverksted? (Vi hadde i flere år juleverksted med foreningen, det var veldig kjekt og noe helt annet enn juleverksted med barn 😅) Tur på julemarked sammen? Julekakebaking?

Yndlingssjokolade? Flaxlodd var en god ide! Kryssord-Flax synes jeg er ekstra kjekk, det er det litt mer med.

Juleservietter? Halvflaske vin? Et godt krydder? Nøtter? 

 

 

 

 

Takk for mange gode forslag her :)

Anonymkode: e0665...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...