Gå til innhold

Jeg tenker usammenhengende- Kupton/andre

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid tenkt usammenhengende og klarer ikke holde tråden. Verken i egne tanker, i samtaler ofte eller ofte når jeg skal forklare noe. Får andre assosiasjoner og sporer av. Jeg sliter med å konsentrere meg og blir fort oppløst. Sliter mye med angst og depresjon. Hva kan feile meg?

Anonymkode: 773cb...083

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/469591-jeg-tenker-usammenhengende-kuptonandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

ADHd? Stress?

Anonymkode: bd7fd...9a1

Er en veldig stresset person. Sliter i tillegg med veldig mye moderat depresjon. Men lurer på om det er vanlig å ha usammenhengende tanker? At man ikke klarer å tenke ferdig en tanke før den neste kommer? Jeg kommer jo ingen vei, går i sirkel. Tanker bare popper opp for så og forsvinne  vanskelig med indre dialog. Har lurt på adhd lenge, føler meg ikke normal i alle fall. 

Everybody skrev (4 minutter siden):

Du sier jo at du har angst og depresjon? Kan jo være det? Har du prøvd beroligende? SSRI? SNRI? Noe annet kan jo også være ADHD, psykose? Har du fått skikkelig utredning?

Ja kanskje det er det. Går på ssri, noe beroligende, men ingenting av det gjør problemet med usammenhengende tanker bedre. Ssri har hjulpet litt på depresjonen og angsten. Har hatt mange utredninger, men ingen klar diagnose, men angst/depresjon/uspesifisert pf med unnvikende/engstelige/avhengige trekk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...