Gå til innhold

Hvilken badevekt bør jeg gå for?


Beneviento

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny badevekt.

Den trenger ikke være fancy og måle fettprosenter, ha app o.l ,  men må være god nok til at den viser vekt noenlunde riktig. Den jeg har nå har vist feil med flere kilo siden dag en (kjøpt på Elkjøp for rundt 5 år siden).  Jeg skal registrere meg som blodgiver, og de ønsker oppgitt høyde og vekt, og derfor er det viktig at det blir rett. 

Hvor burde jeg kjøpe? Holder det med vekt Clas Ohlson eller burde jeg gå for noe dyrere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beneviento skrev (5 minutter siden):

Jeg trenger en ny badevekt.

Den trenger ikke være fancy og måle fettprosenter, ha app o.l ,  men må være god nok til at den viser vekt noenlunde riktig. Den jeg har nå har vist feil med flere kilo siden dag en (kjøpt på Elkjøp for rundt 5 år siden).  Jeg skal registrere meg som blodgiver, og de ønsker oppgitt høyde og vekt, og derfor er det viktig at det blir rett. 

Hvor burde jeg kjøpe? Holder det med vekt Clas Ohlson eller burde jeg gå for noe dyrere?

Tror min vekt er utslitt, så jeg lurer også på det samme. Håper du får noen gode svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

Jeg har vekt fra clas ohlson og er fornøyd med den i alle fall. Bør ikke være nødvendig å kjøpe noe dyrere.

Kan jeg spørre hva slags modell det er? hva ca gav du for den?

Og varer de lenge? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beneviento skrev (1 minutt siden):

Kan jeg spørre hva slags modell det er? hva ca gav du for den?

Og varer de lenge? :) 

Jeg husker ikke modell. Er ikke hjemme så får ikke sjekket. Men det er en glassvekt og den kostet 250 kr. Jeg har hatt den i tre år ca tror jeg. Den er godt brukt. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

Jeg husker ikke modell. Er ikke hjemme så får ikke sjekket. Men det er en glassvekt og den kostet 250 kr. Jeg har hatt den i tre år ca tror jeg. Den er godt brukt. 😛

Det høres ganske innafor ut. Takk for tipset :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...