Gå til innhold

Jeg er så forelsket i feil person💔🖤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer om han hver natt. Jeg vet det er feil men jeg får han ikke ut av hodet. Hvordan skal jeg bli kvitt følelsene for han? … jeg er håpløst forelsket. 

Anonymkode: c911d...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forelskelse pleier gå raskere over hvis man ikke mater den. Ikke dagdrøm om ham, hvis tankene går tilbake til ham bare stopp dem og tenk på noe annet. Hold deg aktiv i hverdagen slik at du har mindre tid til å gå hjemme og tenke på ham - gå gjerne også ut på byen/date hvor du kan treffe andre menn. 

Anonymkode: 66cab...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg drømmer om han hver natt. Jeg vet det er feil men jeg får han ikke ut av hodet. Hvordan skal jeg bli kvitt følelsene for han? … jeg er håpløst forelsket. 

Anonymkode: c911d...200

Hva man drømmer om i søvne er det jo verre å gjøre noe med, men man kan prøve å la være å gi følelsene næring i våken tilstand. Husk at også Prince Charming fiser, driter og har buser i nesa. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forelskelse pleier gå raskere over hvis man ikke mater den. Ikke dagdrøm om ham, hvis tankene går tilbake til ham bare stopp dem og tenk på noe annet. Hold deg aktiv i hverdagen slik at du har mindre tid til å gå hjemme og tenke på ham - gå gjerne også ut på byen/date hvor du kan treffe andre menn. 

Anonymkode: 66cab...597

Det er ingen som er sånn som han. Han har alt jeg ser etter i en mann. Så langt har jeg ikke funnet noen som kan sammenligne med alt han har… 

Anonymkode: c911d...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Hva man drømmer om i søvne er det jo verre å gjøre noe med, men man kan prøve å la være å gi følelsene næring i våken tilstand. Husk at også Prince Charming fiser, driter og har buser i nesa. ;) 

Ja men det har jo alle.. jeg er deprimert i tanken på at jeg aldri får han. Sånn ulykkelig forelsket. 

Anonymkode: c911d...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ingen som er sånn som han. Han har alt jeg ser etter i en mann. Så langt har jeg ikke funnet noen som kan sammenligne med alt han har… 

Anonymkode: c911d...200

Jeg trodde du ville ha råd til hvordan du kunne få følelsene til å gå over? Det du gjør her er å dyrke forelskelsen og da vedvarer den lenger.

Anonymkode: 66cab...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde du ville ha råd til hvordan du kunne få følelsene til å gå over? Det du gjør her er å dyrke forelskelsen og da vedvarer den lenger.

Anonymkode: 66cab...597

Ja jeg vil helst det jeg vil bare du skal skjønne hvor fantastisk han er, for det er han. 

Anonymkode: c911d...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ingen som er sånn som han. Han har alt jeg ser etter i en mann. Så langt har jeg ikke funnet noen som kan sammenligne med alt han har… 

Anonymkode: c911d...200

Det samme var nok den forrige du var forelsket i og det vil den neste være også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ingen som er sånn som han. Han har alt jeg ser etter i en mann. Så langt har jeg ikke funnet noen som kan sammenligne med alt han har… 

Anonymkode: c911d...200

Tja, bortsett fra det aller mest vesentlige: Han har ikke gjensidige følelser for deg.

Du vil vel ha en mann som føler det samme for deg, vil du ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (8 timer siden):

Det samme var nok den forrige du var forelsket i og det vil den neste være også. :)

Nei jeg har aldri vært så forelsket i noen før og ikke skrevet om det her. 

Anonymkode: c911d...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (4 timer siden):

Tja, bortsett fra det aller mest vesentlige: Han har ikke gjensidige følelser for deg.

Du vil vel ha en mann som føler det samme for deg, vil du ikke? :)

Det hadde vært ønskelig… det kan jo være han har det og ikke vet det selv. Det tenker jeg ofte på… kan det bli oss liksom

Anonymkode: c911d...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hadde vært ønskelig… det kan jo være han har det og ikke vet det selv. Det tenker jeg ofte på… kan det bli oss liksom

Anonymkode: c911d...200

Da bør du sjekke om han er interessert i deg. Så får du svar på om han er verdt å bruke tid på. 

Anonymkode: 797ed...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da bør du sjekke om han er interessert i deg. Så får du svar på om han er verdt å bruke tid på. 

Anonymkode: 797ed...5c5

Han er forlovet med en venninne..

Anonymkode: c911d...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han er forlovet med en venninne..

Anonymkode: c911d...200

Da skal du i alle fall holde deg langt unna! Ellers mister du dem begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Da skal du i alle fall holde deg langt unna! Ellers mister du dem begge.

Jeg holder meg unna men det gjør veldig vondt. 

Anonymkode: c911d...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg holder meg unna men det gjør veldig vondt. 

Anonymkode: c911d...200

Det skjønner jeg, kjærlighetssorg er vondt det. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Det skjønner jeg, kjærlighetssorg er vondt det. 🥰

Ja veldig vondt.

Anonymkode: c911d...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det hadde vært ønskelig… det kan jo være han har det og ikke vet det selv. Det tenker jeg ofte på… kan det bli oss liksom

Anonymkode: c911d...200

Det er svært lite sannsynlig.
Jeg har aldri opplevd å være forelsket i noen uten å være klar over det, pleier du å være det?

I så fall, kanskje du er forelsket i en helt annen enn han akkurat nå, uten at du «vet» det, og derfor bør slippe taket? 😛 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (9 timer siden):

Det er svært lite sannsynlig.
Jeg har aldri opplevd å være forelsket i noen uten å være klar over det, pleier du å være det?

I så fall, kanskje du er forelsket i en helt annen enn han akkurat nå, uten at du «vet» det, og derfor bør slippe taket? 😛 

Nei … men jeg dagdrømmer om han og håper de går fra hverandre.. 

Anonymkode: c911d...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei … men jeg dagdrømmer om han og håper de går fra hverandre.. 

Anonymkode: c911d...200

Og hva har du tenkt å gjøre da? Trøste venninna di og prøve deg på ham samtidig? Jeg mener ikke at venners ekser er no-go, men det bør gå laaaaang tid mellom deres brudd før det er greit at du ev. prøver deg på ham. Og da snakker jeg om år. Etter min mening i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...