Gå til innhold

Dragning mot barneleker

Anbefalte innlegg

Jeg er innlagt, vil dem se på det som noe "sykt" om jeg kjøper masse barneleker? Spesifikt dukker, jeg har ikke mistet noe barn. Er det noe psykologisk bak det eller er det harmløst? Snakker ikke om reborn dukker, jeg vet de brukes som terapi for enkelte. Er jeg helt alene om dette eller kan noen kjenne seg igjen?

Anonymkode: 042df...53c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/469675-dragning-mot-barneleker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er innlagt, vil dem se på det som noe "sykt" om jeg kjøper masse barneleker? Spesifikt dukker, jeg har ikke mistet noe barn. Er det noe psykologisk bak det eller er det harmløst? Snakker ikke om reborn dukker, jeg vet de brukes som terapi for enkelte. Er jeg helt alene om dette eller kan noen kjenne seg igjen?

Jeg har ikke erfaring som du etterspør men jeg villle sett på det som rart om en venn kjøpte mange dukker 

Anonymkode: d497c...88b

Det ser ut som om det er noe psykologisk bak det ja. Å plutselig ville kjøpe masse barneleker/dukker. Det er jo du som vet hvorfor, og jeg antar at de rundt deg vil se på det som et tegn på at ting ikke er helt bra for å si det sånn. Hvis noen samler på noe sånn til vanlig så blir det noe annet, selv om ikke så mange voksne samler på typiske leker for barn. 

Annonse

De kan jo tolke det som et tegn på at du har dukker fordi du mangler noe i livet ditt. F. Eks at du har de som en slags erstatning fordi du ikke har venner eller fordi du ikke får brukt dine morsevner på et ekte barn så du bruke rdukka istede, enten bevvist eller ubevvist. 

Anonymkode: 1efb7...8c0

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men om du skal kjøpe det først nå når du er innlagt og du altså ikke har dukker hjemme fra før av så vil jeg kanskje heller tenke du bare kjeder deg og vil prøve noe nytt. 

Anonymkode: 1efb7...8c0

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva skal du med lekene ? Skal du leke?  Pynte rommet med lekene? Tror nok noen vil tenke at det du gjør er sært, men det trenger ikke å sykt. 

Anonymkode: 2b23b...748

Begge deler. ts

Kashmir skrev (13 timer siden):

Det ser ut som om det er noe psykologisk bak det ja. Å plutselig ville kjøpe masse barneleker/dukker. Det er jo du som vet hvorfor, og jeg antar at de rundt deg vil se på det som et tegn på at ting ikke er helt bra for å si det sånn. Hvis noen samler på noe sånn til vanlig så blir det noe annet, selv om ikke så mange voksne samler på typiske leker for barn. 

Samler ikke til vanlig slik dukke(Baby Born) men andre små dukker fra barndommen min holder jeg fast med enda og samler.

ts

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samler ikke til vanlig slik dukke(Baby Born) men andre små dukker fra barndommen min holder jeg fast med enda og samler.

ts

Det kommer an på hva du er innlagt med. Men det er ganske rart uansett. 

Anonymkode: d497c...88b

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...