AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 Skrevet 19. november 2022 Depresjon? Har ptsd. Har gradvis mistet mer av det allerede lave funksjonsnivået. Og nå begynner jeg å bli litt redd på hva som skjer. Bor alene. Trekker meg unna alt og alle. Har avlyst avtaler de siste ukene og klarer ikke annet enn stort sett bare ligge i sengen. Og nå de siste dagene gått fra vondt til verre. personlig hygiene på et bunnivå😔 Hva gjør folk når de er så langt nede men bare ikke klarer ta seg sammen? Jeg skammes😔 I tillegg er søvnen på det minimale. Det virker ikke som noe medisin biter på meg🙄 Anonymkode: d460d...5d1 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 19. november 2022 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Depresjon? Har ptsd. Har gradvis mistet mer av det allerede lave funksjonsnivået. Og nå begynner jeg å bli litt redd på hva som skjer. Bor alene. Trekker meg unna alt og alle. Har avlyst avtaler de siste ukene og klarer ikke annet enn stort sett bare ligge i sengen. Og nå de siste dagene gått fra vondt til verre. personlig hygiene på et bunnivå😔 Hva gjør folk når de er så langt nede men bare ikke klarer ta seg sammen? Jeg skammes😔 I tillegg er søvnen på det minimale. Det virker ikke som noe medisin biter på meg🙄 Anonymkode: d460d...5d1 Har du prøvd flere typer antidepressiva? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 Skrevet 20. november 2022 Ja. og kan ikke ta SSRI pga en genvariant som gjør at kroppen ikke tar opp Anonymkode: d460d...5d1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.