Gå til innhold

Grove celleforandringer Vulva


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har eller har hatt grove celleforandringer og/eller kreft i Vulva?

Trenger litt støtte da jeg har fått oppdaget grove forandringer nå for andre gang og skal inn på operasjon snart

Takk 

Anonymkode: 4238d...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er det noen her inne som har eller har hatt grove celleforandringer og/eller kreft i Vulva?

Trenger litt støtte da jeg har fått oppdaget grove forandringer nå for andre gang og skal inn på operasjon snart

Takk 

Anonymkode: 4238d...2f8

I vulva? Ikke i livmor eller livmorhals altså? Min søster fikk fjernet livmor og eggstokker for noen år siden pga grove celleforandringer, siste forstadie før kreft. De tok alt da, har ikke funnet noe på senere undersøkelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vulva. Ikke innvendig

Sjeldent og alvorlig hvis kreft

Anonymkode: 4238d...2f8

Uff, håper de får tatt alt og at det ikke blir noe mer alvorlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen her inne som har eller har hatt grove celleforandringer og/eller kreft i Vulva?

Trenger litt støtte da jeg har fått oppdaget grove forandringer nå for andre gang og skal inn på operasjon snart

Takk 

Anonymkode: 4238d...2f8

Ja måtte fjerne dem

Anonymkode: 56f58...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja måtte fjerne dem

Anonymkode: 56f58...7ff

Hei

Kan du være så snill å fortelle litt om situasjonen din. Var det forandringer eller kreft? Hvor satt dette hen? Hvordan ble det etterpå?

Jeg fjernet 2 dype kuler første gangen og skal inn og fjerne en del av en indre kjønnsleppe nå. Hvor mye de tar vet jeg ikke før etterpå.

Takk 

Anonymkode: 4238d...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (26 minutter siden):

Uff, håper de får tatt alt og at det ikke blir noe mer alvorlig. 

Vet ikke hvor mye de må ta før etter operasjonen. Og da hvordan en blir seende ut etterpå

Er ganske hissige forandringer da de kommer mellom to kontroller på bare et år hver gang

Anonymkode: 4238d...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har hatt grove forandringer i vulva, pga hpv virus. Fjernet med laser to ganger det siste året. Og har nå kommet tilbake igjen. Vært lite de to siste gangene. Nå er jeg gravid, så de vil helst ikke fjerne noe nå. Hadde viruset for 3 år siden. Så ble jeg vaksinert. Og for 2 år siden var det borte. Samboer var ikke vaksinert, da ingen fortalte meg om at det var viktig. Så for 1 år siden hadde jeg fått det igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...