Gå til innhold

Klippet fra åpent forum

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert

Denne tråden er klippet fra "åpent forum". Jeg er sjokkert. Dette kan da ikke være tilfelle. Og hvis det er det må det da være overgrep? Skulle være interessant å høre hva dere mener her inne.

Onanerer pasienter på HVPU-institusjon

Snakket med ei dame som fortalte at på HVPU-institusjonen så hadde de eget rom hvor personale onanerte brukerene. De gjorde det fordi de ble rolige av det, + at pasientene var altfor voldsomme med seg selv hvis de skulle gjøre det på seg sjøl.

Jeg glemte å spørre om det var kvinner eller menn som sto for "håndarbeide".

Eller er det likt fordelt? Det må vel også være frivillig om en vil gjøre det på noen? Får man tillegg??

- aldri_hørt_om_før

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46977-klippet-fra-%C3%A5pent-forum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjokkert

Hvorfor skulle vi reagere på den tråden?

Innlegget er seriøst ment og vedk. har fått mange gode svar da spes. av flisa

Ja, innlegget er nok seriøst ment. Det er opplysningene hun gir om hvordan psykisk utviklingshemmede blir behandlet av personalet i sine boliger som sjokkerer meg. Dersom opplysningene hun har om det er riktige mener jeg det er overgrep mot beboerne, og det burde anmeldes ! Det kan da umulig være lovlig? Du synes hun har fått mange gode svar. Jeg synes mange av svarene er direkte ekle og motbydelige, og viser manglende respekt for p.u.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...