AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Jeg har fått sms fra Helfo pga fristbrudd. Fristen for når jeg skulle få time gikk ut i dag. Leser at da skal Helfo skaffe annen tilsvarende behandler. Har noen i den forbindelse erfaring med Spear As? Det er visst privat og Helfo har avtale med dem. Anonymkode: f14c4...35b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har fått sms fra Helfo pga fristbrudd. Fristen for når jeg skulle få time gikk ut i dag. Leser at da skal Helfo skaffe annen tilsvarende behandler. Har noen i den forbindelse erfaring med Spear As? Det er visst privat og Helfo har avtale med dem. Anonymkode: f14c4...35b Ts her. Det heter visst Speare Helse. Anonymkode: f14c4...35b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.