AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Jeg har alltid hatt en lett irritabel tarm. Jeg har i det siste halvår vært plaget med løs mage. Jobber mer enn før. Tenker selv at det kan skyldes stress, og at jeg er brusavhengig. Noen som har tips om noe som kan gjøres for å få kontroll på magen? Har legetime om en uke, men tenker på å prøve å forsøke noe reseptfritt på apoteket, og se om det blir bedre. Jeg bør nok slutte å drikke så mye brus også. Anonymkode: 1e5dc...f57 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/469774-plaget-med-luft-i-magen-l%C3%B8s-mage/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har alltid hatt en lett irritabel tarm. Jeg har i det siste halvår vært plaget med løs mage. Jobber mer enn før. Tenker selv at det kan skyldes stress, og at jeg er brusavhengig. Noen som har tips om noe som kan gjøres for å få kontroll på magen? Har legetime om en uke, men tenker på å prøve å forsøke noe reseptfritt på apoteket, og se om det blir bedre. Jeg bør nok slutte å drikke så mye brus også. Anonymkode: 1e5dc...f57 Kutt ut brusen du, det vil garantert hjelpe. Selv om det er lettbrus, ja, den er faktisk kanskje enda verre. Vi er mange som får luft i magen og vondt i magen av aspartam og andre kunstige søtningsstoffer. Ellers merker vi stor forskjell her i huset på luft i magen og konsistens på avføring etter at vi kuttet kraftig ned på sukker og mel og andre raske karbohydrater... Har en kjenning med irritabel tarm, hun har nesten ikke symptomer på det etter at hun gikk over til lavkarbo for noen år siden. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/469774-plaget-med-luft-i-magen-l%C3%B8s-mage/#findComment-4128719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.