Gå til innhold

Plaget med luft i magen, løs mage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt en lett irritabel tarm. Jeg har i det siste halvår vært plaget med løs mage. Jobber mer enn før. Tenker selv at det kan skyldes stress, og at jeg er brusavhengig. 

Noen som har tips om noe som kan gjøres for å få kontroll på magen? Har legetime om en uke, men tenker på å prøve å forsøke noe reseptfritt på apoteket, og se om det blir bedre. Jeg bør nok slutte å drikke så mye brus også. 

Anonymkode: 1e5dc...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har alltid hatt en lett irritabel tarm. Jeg har i det siste halvår vært plaget med løs mage. Jobber mer enn før. Tenker selv at det kan skyldes stress, og at jeg er brusavhengig. 

Noen som har tips om noe som kan gjøres for å få kontroll på magen? Har legetime om en uke, men tenker på å prøve å forsøke noe reseptfritt på apoteket, og se om det blir bedre. Jeg bør nok slutte å drikke så mye brus også. 

Anonymkode: 1e5dc...f57

Kutt ut brusen du, det vil garantert hjelpe. Selv om det er lettbrus, ja, den er faktisk kanskje enda verre. Vi er mange som får luft i magen og vondt i magen av aspartam og andre kunstige søtningsstoffer. Ellers merker vi stor forskjell her i huset på luft i magen og konsistens på avføring etter at vi kuttet kraftig ned på sukker og mel og andre raske karbohydrater... Har en kjenning med irritabel tarm, hun har nesten ikke symptomer på det etter at hun gikk over til lavkarbo for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...