Gå til innhold

Når sykdom sliter det ut. Jeg har sovet på og av i 15 timer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dere sånn når dere er syke? Jeg er redd jeg ikke får sove i kveld når jeg har problemer med å stå opp nå klokken 16.

Anonymkode: fa7c6...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes livet er tragisk akkurat nå… føler jeg har ME og er låst til senga. Vondt over alt. Jeg som skulle på en fest en fest i dag. Jeg har ikke sjans… brukt 1 time på å gå til stua 

Anonymkode: fa7c6...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (8 minutter siden):

Man kan bli elendig av influensa. Heldigvis går det forholdsvis raskt over. God bedring!

Ja takk. Jeg synes synd i meg selv. I dag. Skulle tatt influensa vaksinen …

Anonymkode: fa7c6...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja takk. Jeg synes synd i meg selv. I dag. Skulle tatt influensa vaksinen …

Anonymkode: fa7c6...943

Du trenger vel ikke bekymre deg for å ikke få sove vel? Jeg tilbringer også noen dager i senga. Heldigvis sjelden, men selv om det er kjedelig så er jeg jo faktisk glad for at jeg kan, og jeg stresser ikke med det i det hele tatt. Har også ligget fram til nå, og da har jeg sett tre filmer i dag, pluss hørt på podcasts. Så sover jeg når jeg er trøtt nok igjen da. Hvorfor stresser du med det? 

God bedring! Det er lov til å synes synd på deg selv, men ikke overdriv 🙂

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (22 minutter siden):

Du trenger vel ikke bekymre deg for å ikke få sove vel? Jeg tilbringer også noen dager i senga. Heldigvis sjelden, men selv om det er kjedelig så er jeg jo faktisk glad for at jeg kan, og jeg stresser ikke med det i det hele tatt. Har også ligget fram til nå, og da har jeg sett tre filmer i dag, pluss hørt på podcasts. Så sover jeg når jeg er trøtt nok igjen da. Hvorfor stresser du med det? 

God bedring! Det er lov til å synes synd på deg selv, men ikke overdriv 🙂

Det er fordi jeg ikke vil snu døgnet jeg stresser fordi jeg har ligget å sove i hele dagen. Jeg er for dårlig til å se på filmer har prøvd men det gjør bare vondt. Jeg liker å stå opp til 09 og legge meg 23 til vanlig. Nå er jeg ute å kjøre og får sikkert ikke sove før 03-04. Natt. Stresser fordi jeg har snudd døgnet. Takk…

Anonymkode: fa7c6...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er fordi jeg ikke vil snu døgnet jeg stresser fordi jeg har ligget å sove i hele dagen. Jeg er for dårlig til å se på filmer har prøvd men det gjør bare vondt. Jeg liker å stå opp til 09 og legge meg 23 til vanlig. Nå er jeg ute å kjøre og får sikkert ikke sove før 03-04. Natt. Stresser fordi jeg har snudd døgnet. Takk…

Anonymkode: fa7c6...943

Ja, jeg liker jo heller ikke å snu døgnet, men det er bare så dumt å stresse! Kan du ikke bare slappe av, du er syk! Da må du kunne gi kroppen healing uten å utsette deg for stress. Når du er frisk igjen, så kan du jo snu døgnet tilbake ved å sove kun et par tre timer før neste kveld. Det ordner seg jo 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...