Gå til innhold

Hvorfor er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk i sjokolade reklamene så sjelden feite?

Kan ikke komme på 1 reklame med tjukke folk. Jeg mistenker noe muffens her altså.

Anonymkode: 36d8d...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Folk i sjokolade reklamene så sjelden feite?

Kan ikke komme på 1 reklame med tjukke folk. Jeg mistenker noe muffens her altså.

Anonymkode: 36d8d...559

Da ville reklamene illustrere at folk blir feite av å spise sjokolade, og hvem vil det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (Akkurat nå):

Da ville reklamene illustrere at folk blir feite av å spise sjokolade, og hvem vil det?

Du blir ikke feit av sjokolade, du blir feit av å innta mer energi enn du bruker uavhengig av hvor den energien kommer fra.

Anonymkode: 90f49...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du blir ikke feit av sjokolade, du blir feit av å innta mer energi enn du bruker uavhengig av hvor den energien kommer fra.

Anonymkode: 90f49...6b1

Hvis du spiser mye sjokolade inntar du mye energi og kan da bli feit.  Reklamene viser at du ikke blir feit av å spise sjokolade.

Det er allmennkunnskap at sjokolade har mye energi og er godt for fjellklatrere f.eks. som trenger mye, men for oss nede på bakken gir det mye flere kalorier enn godt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (1 minutt siden):

Hvis du spiser mye sjokolade inntar du mye energi og kan da bli feit.  Reklamene viser at du ikke blir feit av å spise sjokolade.

Det er allmennkunnskap at sjokolade har mye energi og er godt for fjellklatrere f.eks. som trenger mye, men for oss nede på bakken gir det mye flere kalorier enn godt er.

Om du spiser mye ja, men om du spiser mindre en du forbruker så blir du selvsagt ikke feit. 

Jeg veier 52 kilo og har spist sjokolade hele mitt liv, dog ikke mye og heller ikke daglig så derfor er jeg heller ikke feit. Hadde jeg spist en halv kilo om dagen hadde jeg selvfølgelig blitt feit, men det samme gjelder om du trykker i deg for mye av andre matvarer også. 

 

Anonymkode: 90f49...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Folk i sjokolade reklamene så sjelden feite?

Kan ikke komme på 1 reklame med tjukke folk. Jeg mistenker noe muffens her altså.

Anonymkode: 36d8d...559

Jeg mistenker no' muffins.

Anonymkode: 6bb49...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Om du spiser mye ja, men om du spiser mindre en du forbruker så blir du selvsagt ikke feit. 

Jeg veier 52 kilo og har spist sjokolade hele mitt liv, dog ikke mye og heller ikke daglig så derfor er jeg heller ikke feit. Hadde jeg spist en halv kilo om dagen hadde jeg selvfølgelig blitt feit, men det samme gjelder om du trykker i deg for mye av andre matvarer også. 

 

Anonymkode: 90f49...6b1

Jeg har vært overvektig hele mitt liv og spiser ikke ofte sjokolade.  Det er absolutt stor forskjell på energiinntaket hvis jeg spiser mye brokkoli enn sjokolade.  Jeg blir mett av brokkoli og ikke sjokolade.

Overvekt har med hormoner og stoffskifte å gjøre og sånne fordommer som at vi trykker i oss matvarer dagen lang kan du glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...