Gå til innhold

Mangelfull henvisning fra fastlege


Orion

Anbefalte innlegg

Jeg var hos fastlegen i dag fordi han skulle sende henvisning til behandlingsopphold i et annet helseforetak. Han skrev henvisning både til behandlingsstedet og til poliklinikken her for rettighetsvurdering samtidig.

Jeg er litt bekymret for at henvisningen vil bli sett på som mangelfull. For han skrev bare helt kort om det som er min hovedproblematikk og mitt mål med behandlingen, også limte han inn epikrise fra siste innleggelse . Av annet hadde han bare med at voldsrisikoen var lav og at jeg drakk te, men drakk lite alkohol? 😅

Dersom behandlingsstedet synes henvisningen er mangelfull. Hva er mest sannsynlig, vil man da bare få avslag eller vil de ta kontakt for at man kan få mulighet til å utbedre henvisningen?

Endret av Orion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (1 time siden):

Jeg tror man får avslag, også kan man skrive mer utfyllende i klagen. 

Å, det var jo veldig dumt da. Men da kan jeg i alle fall være forberedt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...