AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Kayia skrev (16 minutter siden): Jeg er nok en del år eldre enn deg, og opererer ikke med noen ønskeliste for egen del. Fra mor får jeg beskjed om å ordne med noe som skal ligge under treet som jeg selv vet at jeg trenger, og denne skal ha verdi på ca 1000-1500 kroner. Fra jr ønsker jeg meg alltid vinyl, og det har blitt en tradisjon at vi kjøper dette til hverandre. Fra eksen har jeg ikke kommet på noe spesifikt ennå, og jeg har heller ikke fått noe ønske fra han. Dette finner vi vel ut av. Fra venner tar jeg i mot det de vil gi med takk, og dette er som regel typ bok, vin/bobler, noe spiselig, noe hjemmelagd eller billett til noe. Kjæresten trenger ingen ønskeliste, han er dritgod på å huske noe jeg har nevnt for lenge siden evt finner noe som er spot on. Da får du helt sikkert enten vin vinyl eller en bok. Anonymkode: f002c...d24 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da får du helt sikkert enten vin vinyl eller en bok. Anonymkode: f002c...d24 Vil tro det. Får jeg noe helt annet er det helt tipp topp det også. Bare ribba blir saftig og svoren sprø sier nå jeg. Endret 30. november 2022 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady HM Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Jeg melder meg offisielt ut av denne og alle framtidige lignende tråder heretter 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Kayia skrev (16 minutter siden): Vil tro det. Får jeg noe helt annet er det helt tipp topp det også. Bare ribba blir saftig og svoren sprø sier nå jeg. Julematen kommer på bordet og den bryr jeg meg ikke så mye om. Så skal jeg svare på ditt spørsmål. Om jeg ikke får bil som jeg ønsker meg har jeg en ønskeliste. Den går sånn: IPhone 13 pro Max, sonos premium, fleisher couture jakke, - dette av øvrige familiemedlemmer : make up og hudpleie produkter i et spesifikt merke. Anonymkode: f002c...d24 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Julematen kommer på bordet og den bryr jeg meg ikke så mye om. Så skal jeg svare på ditt spørsmål. Om jeg ikke får bil som jeg ønsker meg har jeg en ønskeliste. Den går sånn: IPhone 13 pro Max, sonos premium, fleisher couture jakke, - dette av øvrige familiemedlemmer : make up og hudpleie produkter i et spesifikt merke. Anonymkode: f002c...d24 La meg gjette: Et veldig kostbart merke? Anonymkode: 808de...153 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): La meg gjette: Et veldig kostbart merke? Anonymkode: 808de...153 Nei. Anonymkode: f002c...d24 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 Tråden er ryddet i henhold til forumets retningslinjer. Admin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.