Gå til innhold

Jeg ønsker meg en bil sa jeg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kayia skrev (16 minutter siden):

Jeg er nok en del år eldre enn deg, og opererer ikke med noen ønskeliste for egen del. Fra mor får jeg beskjed om å ordne med noe som skal ligge under treet som jeg selv vet at jeg trenger, og denne skal ha verdi på ca 1000-1500 kroner. Fra jr ønsker jeg meg alltid vinyl, og det har blitt en tradisjon at vi kjøper dette til hverandre. Fra eksen har jeg ikke kommet på noe spesifikt ennå, og jeg har heller ikke fått noe ønske fra han. Dette finner vi vel ut av. Fra venner tar jeg i mot det de vil gi med takk, og dette er som regel typ bok, vin/bobler, noe spiselig, noe hjemmelagd eller billett til noe. Kjæresten trenger ingen ønskeliste, han er dritgod på å huske noe jeg har nevnt for lenge siden evt finner noe som er spot on.

Da får du helt sikkert enten vin vinyl eller en bok. 

Anonymkode: f002c...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da får du helt sikkert enten vin vinyl eller en bok. 

Anonymkode: f002c...d24

Vil tro det. Får jeg noe helt annet er det helt tipp topp det også. 

Bare ribba blir saftig og svoren sprø sier nå jeg.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (16 minutter siden):

Vil tro det. Får jeg noe helt annet er det helt tipp topp det også. 

Bare ribba blir saftig og svoren sprø sier nå jeg.

Julematen kommer på bordet og den bryr jeg meg ikke så mye om. Så skal jeg svare på ditt spørsmål. Om jeg ikke får bil som jeg ønsker meg har jeg en ønskeliste. Den går sånn: IPhone 13 pro Max, sonos premium, fleisher couture jakke, - dette av øvrige familiemedlemmer make up og hudpleie produkter i et spesifikt merke. 

Anonymkode: f002c...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Julematen kommer på bordet og den bryr jeg meg ikke så mye om. Så skal jeg svare på ditt spørsmål. Om jeg ikke får bil som jeg ønsker meg har jeg en ønskeliste. Den går sånn: IPhone 13 pro Max, sonos premium, fleisher couture jakke, - dette av øvrige familiemedlemmer make up og hudpleie produkter i et spesifikt merke. 

Anonymkode: f002c...d24

La meg gjette: Et veldig kostbart merke?

Anonymkode: 808de...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

La meg gjette: Et veldig kostbart merke?

Anonymkode: 808de...153

Nei. 

Anonymkode: f002c...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...