AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 Skrevet 30. november 2022 Leser i Felleskatalogen at en skal sjekke hjertefunksjon, og i Legemiddelhåndboka står det spesifisert som EKG. Er det vanlig praksis? Har bare tatt blodprøver, av nyrefunksjon og stoffskifte så vidt jeg vet. Har i alle fall ikke tatt EKG. Hva pleier være mål for serumkonsentrasjon under pågående depresjon? Når i forhold til inntak er serumkonsentrasjonen høyest? Lurer fordi jeg har blitt så kvalm på samme tid noen dager. Ca 2,5 timer etter inntak. Skal prøve å spise frokost samtidig som jeg tar de, det skal visst hjelpe har jeg hørt å spise samtidig. Anonymkode: c0ee3...8a4 0 Siter
Glitter Skrevet 30. november 2022 Skrevet 30. november 2022 Jeg fikk i hvert fall beskjed om at før oppstart skal blodprøve og EKG tas. 0 Siter
skogbrann Skrevet 30. november 2022 Skrevet 30. november 2022 Jeg måtte ta både blodprøver og EKG før oppstart. Jeg tok alltid litium sammen med mat i starten, og merket ikke noe til kvalme. Det er nok lurt å ta medisinen sammen med frokosten, ja. 0 Siter
Orion Skrevet 30. november 2022 Skrevet 30. november 2022 Jeg tok verken blodprøver eller EKG. Har tatt serumspeil for å se konsentrasjonen av medisinen i blodet noen uker etter oppstart da. 0 Siter
Glitter Skrevet 30. november 2022 Skrevet 30. november 2022 (endret) Orion skrev (13 minutter siden): Jeg tok verken blodprøver eller EKG. Har tatt serumspeil for å se konsentrasjonen av medisinen i blodet noen uker etter oppstart da. Jeg fikk beskjed om at blant annet stoffskifte må sjekkes før oppstart. Rart du ikke måtte det. Endret 30. november 2022 av Glitter 0 Siter
Orion Skrevet 30. november 2022 Skrevet 30. november 2022 Glitter skrev (1 minutt siden): Jeg fikk beskjed om at blant annet stoffskifte må sjekkes før oppstart. Rart du ikke måtte det. Ja, det var det. Vet ikke helt hvorfor det ble slik? Ikke godt å si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.