Gå til innhold

Oppstart med antidepressiva


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en periode på ca 8 måneder, etter ca 10 års bruk, uten bruk av antidepressive. Jeg sluttet i samråd med behandler ved DPS. Jeg er nå uten behandlingstilbud, og når angst, uro og depresjon blir for mye tenker jeg at antidepressiva kanskje kan hjelpe. Så jeg reaktiverte resepten på aurorix og har begynt på 2x 1/2 pille a 150 mg. Fastlegen har tre ukers ventetid, så jeg bare satte igang selv.

Men jeg merker bare en sterk uro og er så mentalt fjern at jeg ikke klarer å tenke klart på jobben.

Jeg vurderer sterk å slutte igjen... Men er dette vanlig oppstartsproblemer som forsvinner etterhvert?

 

Anonymkode: 4c119...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...