Gå til innhold

Et latterlig enkelt spørsmål om mat.


Kashmir

Anbefalte innlegg

Jeg er i overkant glad i mat, men jeg spiser veldig enkle måltider og lite gourmet 🙂 det går mest i mye grønnsaker og fisk, og så skeier jeg ut med biff med ulikt tilbehør iblant. 

Nå lurer jeg på hva som er det beste smørbrødet dere kan lage? Jeg liker sandwicher med spekeskinke og tomat, agurk og salatblad og  majones, og med kylling, tomat og pesto ( grønn ) Det er ganske kjedelig, og jeg tenkte kanskje å bli inspirert av litt mer avanserte smørbrød. Tips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orion skrev (3 minutter siden):

Jeg liker veldig godt brie og bacon eller roastbiff med rødløk også grønnsaker selvfølgelig. Ikke så avansert akkurat, men godt likevel 😊

Jeg liker også godt roastbiff med sylteagurk, rødløk og litt remulade.  Noe av det beste som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke venta svar egentlig på et så random spørsmål. Takk 🙂

Alt ser godt ut faktisk. Men jeg er svak for druer, så det så sykt godt ut. Roastbiff er jo også godt da. Prøver å få i meg kjøtt så jeg dekker behovet pr uke, men sliter litt med det. Er altfor glad i fisk, og sliter litt med kjøtt. Men bør få i meg litt mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321 skrev (39 minutter siden):

Jeg liker også godt roastbiff med sylteagurk, rødløk og litt remulade.  Noe av det beste som finnes.

Jeg er ikke glad i sauser som dressing osv . Men remulade kan være godt! Kan jo prøve dette. Bruker kun det når jeg steker fiskepudding ( fra lokal delikatesse. Ikke snobberi, men den smaker fisk fordi det ER 70% fisk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

Jeg fikk noe vanvittig godt på en cafe en gang, men er litt jobb så har ikke laga dey selv mer enn to ganger etterpå 😅

Det var med en litt spicy spekeskinke, ovnsbakt rød paprika (baker i ovnen til skinnet blir litt svartbrent, drar det av før du legger på brødet), brie og salat 😋 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god og fyldig ost, en god type sennep, spekeskinke og syltet rødløk. :) Gjerne paprika i også. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkelaks, kokt egg og sitron

Brie / camembert / blåmuggost og litt grønt du liker

En i familien elsker stekt bacon og leverpostei, en variant av den danske "dyrlegens nattmat". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...