Gå til innhold

Blir du fornærmet av KAKEMENN i butikken ?


AnonymBruker

Bør kakemenn kastes ut av butikken, til fordel for kakepersoner ?  

13 stemmer

  1. 1. Bør kakemenn kastes ut av butikken, til fordel for kakepersoner ?

    • Ja !
      0
    • Nei ?
      13
    • Noe usikker
      0


Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/nyheter/stortinget-avskaffer-kakemenn/77892851

likestillingsagentene pusher nå for "kakepersoner" istedenfor, for å unngå at noen kan bli fornærmet. Det føles som en parodi men slik verden er blitt er det vel noen som tror de gjør noe godt for å redde verden.

Føler som at vi er blitt mer enn likestilt og en prøver derfor å finne på noe å gjøre på kontoret, hvor er det Norge mangler likestilling i år 2022 lizzom. Kanksje på tide å fjerne den ministerposten ?

Tanker?

Anonymkode: 80c33...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå snakker du om samme kantina som kalte marsipankaka si for potet etter at en stortingspolitiker klagde på at det ble servert for lite poteter i kantina, så dette er bare humor ;)

Anonymkode: fb191...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av folkens, det er ETT sted som ha gjort dette som en spøk, så dere kan trygt sove godt i natt.

Anonymkode: b1715...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 time siden):

Likestillingen har gått langt over skaftet. Det heter kakemenn og det skal det hete! Nå må noen roe seg ned. 

Jeg er ikke enig i at likestillingen generelt har gått langt over skaftet. Jeg er likevel enig i at noen fokuserer på helt absurde greier. Ingen, absolutt ingen noenlunde normale mennesker bryr seg om at det heter kakemenn. Noen liker bare å skape problemer ut av ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå snakker du om samme kantina som kalte marsipankaka si for potet etter at en stortingspolitiker klagde på at det ble servert for lite poteter i kantina, så dette er bare humor ;)

Anonymkode: fb191...5d8

I Trondheim har marsipankaken "Ericsen-potet" eksistert i mange, mange år, dessverre er Ericsen konditori nedlagt nå og Ericsen-poteten er historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke fornærmet nei. Syns det er greit med kakepersoner også. 

Dette er ikke noe som opptar meg noe særlig 🙂

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skogbrann skrev (1 time siden):

Jeg er ikke enig i at likestillingen generelt har gått langt over skaftet. Jeg er likevel enig i at noen fokuserer på helt absurde greier. Ingen, absolutt ingen noenlunde normale mennesker bryr seg om at det heter kakemenn. Noen liker bare å skape problemer ut av ingenting. 

Likestilling virker som det er det viktigste av alt her i verden. Med alle de utfordringene verden står ovenfor. Det blir bare så jækla dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slapp av folkens, det er ETT sted som ha gjort dette som en spøk, dere kan trygt sove godt i natt.

Anonymkode: b1715...ad5

Bare vent du :D Et land hvor det heter fødende person, har ikke kakemenn særlig lenge, uansett om dette tilfellet er en spøk eller ikke

Anonymkode: 80c33...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

I Trondheim har marsipankaken "Ericsen-potet" eksistert i mange, mange år, dessverre er Ericsen konditori nedlagt nå og Ericsen-poteten er historie.

Jeg smakte den da jeg var student i Trondheim en gang i den mørke middelalderen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (2 minutter siden):

Jeg smakte den da jeg var student i Trondheim en gang i den mørke middelalderen 😉

Den var i overkant søt og mektig selv om for meg, som eeeeelsker krem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (37 minutter siden):

Hvordan ser en kakeperson med kjønnet "hen" ut?

Tror nok at det er mer navnet enn hvordan de ser ut som er problemet. For noen som bryr seg om sånt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (42 minutter siden):

Hvordan ser en kakeperson med kjønnet "hen" ut?

De har sikkert begge deler 

Anonymkode: 1679f...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (3 timer siden):

Jeg smakte den da jeg var student i Trondheim en gang i den mørke middelalderen 😉

Den var ufattelig god. Men det var nok med tre stykker. Blir fort kvalm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...