Gå til innhold

Strikking for nybegynnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søk opp petite knit. Der er det masse enkelt med videoer for å lære steg for steg. Som feks "novise genser". :)

Jeg trengte litt hjelp med den da, men vet mange har fått det til med kun disse videoene. Jeg har bare ikke et talent for å forstå slikt. 😛

Oi den koster visst penger så jeg nå. Den var gratis for to år siden..

jeg har oppskrift på noen geniale tovede tøfler som kun er å strikke fram og tilbake, felle av 8 masker også fram og tilbake også sy sammen. Kan finne oppskriften hvis du vil. Blir litt senere.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt garn i ull. Angrer litt på at jeg ikke tenkte mer på garntype.  Er bedre å bruke annet garn til kluter osv  :)

Anonymkode: d16fb...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har kjøpt garn i ull. Angrer litt på at jeg ikke tenkte mer på garntype.  Er bedre å bruke annet garn til kluter osv  :)

Anonymkode: d16fb...4c3

Hvilket garn har du kjøpt? Hvis du har kjøpt 100% ull, type Rauma så kan du strikke tovede tøfler. Hvis jeg finner link til oppskriften så er det like lett som å strikke kluter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (På 3.12.2022 den 6.45):

Søk opp petite knit. Der er det masse enkelt med videoer for å lære steg for steg. Som feks "novise genser". :)

Jeg trengte litt hjelp med den da, men vet mange har fått det til med kun disse videoene. Jeg har bare ikke et talent for å forstå slikt. 😛

Oi den koster visst penger så jeg nå. Den var gratis for to år siden..

jeg har oppskrift på noen geniale tovede tøfler som kun er å strikke fram og tilbake, felle av 8 masker også fram og tilbake også sy sammen. Kan finne oppskriften hvis du vil. Blir litt senere.

Det høres ut som en oppskrift som jeg kanskje kunne klart. Vil du legge den ut her? 

Anonymkode: 46485...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det høres ut som en oppskrift som jeg kanskje kunne klart. Vil du legge den ut her? 

Anonymkode: 46485...e9f

Sjekket nå og bloggen er dessverre slettet. Jeg skal se om jeg finner den et annet sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner den ikke igjen, og det er den letteste jeg har funnet for man må ikke gå over til 4 pinner etter hvert. Men hvis du ser på YouTube så er det ganske grei skruring med 4 pinner. 

Du må ikke strikke vrang heller, men det også kan du lære på YouTube og er dessuten et must etter hvert hvis du skal lære å strikke mer. :)

http://borrowmyeyes.com/tovede-tofler-enkel-oppskrift/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (11 timer siden):

Jeg finner den ikke igjen, og det er den letteste jeg har funnet for man må ikke gå over til 4 pinner etter hvert. Men hvis du ser på YouTube så er det ganske grei skruring med 4 pinner. 

Du må ikke strikke vrang heller, men det også kan du lære på YouTube og er dessuten et must etter hvert hvis du skal lære å strikke mer. :)

http://borrowmyeyes.com/tovede-tofler-enkel-oppskrift/

Tusen takk for oppskrift. 😊👍🏻

Anonymkode: 46485...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...