Gå til innhold

Planer for helgen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal du gjøre på? 

Jeg skal jobbe denne helgen desverre. Men tenker på å få sett film, og slappet av litt også. 

Anonymkode: 33ce6...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ungene her nå, og skal bake gulrotmuffins til to juleavslutninger. Når ungene har dratt senere i dag så skal jeg trene også skal jeg prøve å slappe godt av resten av helgen for å lade opp til en veldig hektisk uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vaske vinduer og bake julebrød. Male ferdig et bilde og rydde i skap og på hyller i badet. Ellers som vanlig. Surfe rundt på nettet, og forhåpentligvis gå en tur. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal trene (skyting) og vaske lokalene der, ordne litt til jul, besøke min syke svigermor, besøke (og spise middag) hos noen i familien, bake brød, klippe meg, og slappe av. Idag skal jeg også til nabokommunen på litt shopping med mannen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en tur til moren min (i nabobyen) og i morgen så skal jeg kanskje på et lite julemarked.  Ellers kommer jeg nok til å tilbringe tiden på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurja skrev (41 minutter siden):

Jeg skal trene (skyting) og vaske lokalene der, ordne litt til jul, besøke min syke svigermor, besøke (og spise middag) hos noen i familien, bake brød, klippe meg, og slappe av. Idag skal jeg også til nabokommunen på litt shopping med mannen min. 

Får du tid til å slappe av oppi her? 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal hjem til mamma og bake red velvet kake, som er en av mine favoritter. Mulig vi baker julemenn også. Ellers skal jeg se julefilm på netflix, drikke julebrus og forsøke lese ut boken jeg leser da jeg snart må levere den tilbake på biblioteket 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat vært og kjøpt en julegave på finn, her i nærheten.  Veldig fornøyd med handelen, og jeg tror mottakeren blir glad!

Det er endelig fint vær her, så vi må en tur ut! Ellers blir det rydding av hus (har et vanvittig rotete gjesterom jeg tenkte å ta fatt på i dag) Ei venninne som ikke har vært her på flere år skal stikke innom, det blir koselig 🥰 Skal først av alt en tur til min far nå i formiddag 😊

I morgen skal vi bake noe, har ikke bestemt hva. 

Deilig med helg!

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på julebord i går kveld og i dag har jeg mest lyst å slappe av.  *Får hjemsending med matvarer etterpå og så må jeg vaske noen maskiner.  Ellers tenker jeg å se en julefilm på Netflix og lese noe avslappende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut å handle litt og etterpå skal jeg ut å møte folk for å være med på en aktivitet som forgår hver lørdag.  Kvelden skal nok tilbringes hjemme.  I morgen har jeg ikke noen planer, men det skjer jo noe hver dag.  

Til uke kommer venninna mi og det gleder jeg meg til.  Mange hyggelige folk her, men mange har reist hjem så det er litt tynt i rekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke noe av rydding på det rommet 😳😁😂 Jeg er mester i prokastinering! Men har gjott mye annet fint da, bl.a. besøkt min far, gått lang tur i skogen med mannen, støvsuging og litt mer adventspynting, veldig koselig besøk av vemninne, har hentet dattera på jobb, og nå har jeg laget lasagne som snart skal spises ❤ En fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...