Gå til innhold

Har du vært på søndagsåpne butikker i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte å ta en tur på lokalbutikken. Ser at den er åpen. Men har ikke hatt lyst å gå ut i dag. Ser så mye mennesker til dagen at jeg liker å trene hjemme, og nyte roen. Hva med dere? 

Anonymkode: ad572...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det har jeg. Jeg har ingen problemer med at det er mye folk. 

Anonymkode: b5186...9ec

Jeg er vel litt folkesky type. Jeg jobber med mye mennesker rundt meg. Og har nok med det  :)

Anonymkode: ad572...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har vært hos datteren min i natt og sønnen min kom til henne en tur i formiddag så jeg var sammen med dem en stund før jeg kjørte hjem til meg selv. :) Etter det har jeg bare vært hjemme, har vært ute og hentet inn ved, fyrt godt i ovnen og spist middag. Har sett på flere adventskalendere på nett-tv og kost meg. Gidder ikke gå i butikken med mindre det er noe jeg skal ha, har ikke tenkt på at det er søndagsåpent i dag, men det er det her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er vel litt folkesky type. Jeg jobber med mye mennesker rundt meg. Og har nok med det  :)

Anonymkode: ad572...512

Jeg gjør også det men jeg synes det er greit. Vi er forskjellige og det er helt greit å ta det med ro når du kan :) 

Anonymkode: b5186...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Nei, har vært hos datteren min i natt og sønnen min kom til henne en tur i formiddag så jeg var sammen med dem en stund før jeg kjørte hjem til meg selv. :) Etter det har jeg bare vært hjemme, har vært ute og hentet inn ved, fyrt godt i ovnen og spist middag. Har sett på flere adventskalendere på nett-tv og kost meg. Gidder ikke gå i butikken med mindre det er noe jeg skal ha, har ikke tenkt på at det er søndagsåpent i dag, men det er det her også.

Enig med deg :) . Jeg har noen gaver igjen å kjøpe, men jeg gidder ikke å gå I dag. Det er nok av andre dager man kan handle  :)

Anonymkode: ad572...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ski og var innom den lille nærbutikken på vei hjem, men den er bestandig oppe, syv dager i uken.

Var i sentrum i går ettermiddag på vei til en julekonsert, og har ikke sett så tett med folk i gatene på det jeg kan huske. Å oppsøke kaoset uten å ha et konkret mål er for meg så godt som utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Enig med deg :) . Jeg har noen gaver igjen å kjøpe, men jeg gidder ikke å gå I dag. Det er nok av andre dager man kan handle  :)

Anonymkode: ad572...512

Jeg har ikke oversikten over hva jeg mangler og ikke, men det er ikke så mye som gjenstår for min del. :) Mannen får selv sørge for sin familie, men det blir vel som det pleier - at vi må dra ut sammen den siste helga før jul. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 minutter siden):

Jeg har ikke oversikten over hva jeg mangler og ikke, men det er ikke så mye som gjenstår for min del. :) Mannen får selv sørge for sin familie, men det blir vel som det pleier - at vi må dra ut sammen den siste helga før jul. ;) 

Der sier du noe. Ja Enkleste er vel om jeg lar mannen sørge for å skaffe gaver til sin familie. Det tror jeg han gjør. Men jeg vet ikke om han pleier å skrive på mitt navn også. Men han får fikse sin familie. Jeg tenker å kjøpe noe lite å gi dem i tillegg. Noe snacks eller noe. Så jeg gir meg selv lov til å slappe av i dag :D . Julen gjør meg stresset fordi jeg føler så stort forventningspress.  Men det må jeg ta meg selv litt i trøyen på og slutte med  :)

Anonymkode: ad572...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...