Gå til innhold

Frikes ut av at katten ser på meg

Anbefalte innlegg

Sist det var sånn var jeg syk. Håper ikke at dette er et tegn på at jeg begynner å bli syk igjen. 

Den stirrer på meg. Har akkurat fått våtfor så den er ikke sulten. Nå har den lagt seg på bokhylla, men ligger der og stirrer på meg. Er det unormalt å bli satt ut av det? 

Anonymkode: 4ca93...1d3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/469931-frikes-ut-av-at-katten-ser-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sist det var sånn var jeg syk. Håper ikke at dette er et tegn på at jeg begynner å bli syk igjen. 

Den stirrer på meg. Har akkurat fått våtfor så den er ikke sulten. Nå har den lagt seg på bokhylla, men ligger der og stirrer på meg. Er det unormalt å bli satt ut av det? 

Ja det vil jeg tro, du skal ikke stirre i øynene på en hund men jeg vet ikke om katter tenker på det? Kan du ikke bare se bort? 

Anonymkode: dbb43...abc

Ja det vil jeg tro, du skal ikke stirre i øynene på en hund men jeg vet ikke om katter tenker på det? Kan du ikke bare se bort? 

Tro hva da? Jo, jeg unngår blikkontakt med den. Men skikkelig creepy at den stirrer på meg. 

Annonse

Ekstra skrev (Akkurat nå):

Katter føler seg utfordret når de stirres i øynene, det skal man vel helst unngå. At de stirrer tilbake er helt normalt.

Jeg stirret ikke på den først. Den begynte bare å stirre på meg. Først sittende på gulvet, sp ga jeg den mat. Men den stirrer fortsatt etter å ha lagt seg på bokhylla. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tro hva da? Jo, jeg unngår blikkontakt med den. Men skikkelig creepy at den stirrer på meg. 

Kan du ikke ta katten ned fra bokhyllen og legge den på fanget ditt? 

Jeg stirret ikke på den først. Den begynte bare å stirre på meg. Først sittende på gulvet, sp ga jeg den mat. Men den stirrer fortsatt etter å ha lagt seg på bokhylla. 

Kjenner du ikke din egen katt? Kan kanskje hende den vil ha din oppmerksomhet? 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjenner du ikke din egen katt? Kan kanskje hende den vil ha din oppmerksomhet? 

Joda, vi har vanlig is et godt og nært forhold vi. Så synes dette er veldig rart. Akkurat som om den ser noe ved meg jeg ikke ser. Noen ånder som er rundt meg, kanskje. Jeg blir redd av dette!

Hva i alle dager for en tråd. Lo godt da jeg leste i denne.. 

Det får da være måte på. At man ikke liker at katten stirrer på en skal liksom bli til at man er i ferd med å bli psykotisk😅 

Til ts så tipper jeg katten kjeder seg og vil ut slik en normal katt vil. Så slipp katten ut. 

Anonymkode: 038ef...87e

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva i alle dager for en tråd. Lo godt da jeg leste i denne.. 

Det får da være måte på. At man ikke liker at katten stirrer på en skal liksom bli til at man er i ferd med å bli psykotisk😅 

Til ts så tipper jeg katten kjeder seg og vil ut slik en normal katt vil. Så slipp katten ut. 

Anonymkode: 038ef...87e

Må le av deg også. Dette skjedde sist jeg var psykotisk, så derfor jeg tar det opp. Dessuten har kattene har egen luke og går ut og inn som de vil. 

Annonse

RødPanda skrev (Akkurat nå):

Hvis dette er noe som har skjedd tidligere i det du begynner bli syk så bør du dra til legen eller de som følger deg opp for sikkerhets skyld.

Ja, skal ta det opp med legen i morgen. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trodde katten var besatt en periode,var redd den. Da var jeg dårlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...