Gå til innhold

Føler meg ikke bra i hodet.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Går rundt og er rar og sliten i hodet hele tiden, kan dette henge sammen med depresjon eller kan det være svulst på hjernen? Er så redd for det nå, kjenner hjernen min og den føles veldig rar, den er ikke som den skal være. Det blir jo mye styr da hvis jeg går til legen med MR av hodet osv, vet ikke om jeg orker det. Men det minner om sånn som jeg pleier å være i julen, kanskje det kom tidligere i år? Blir redd av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Går rundt og er rar og sliten i hodet hele tiden, kan dette henge sammen med depresjon eller kan det være svulst på hjernen?

Det er ikke typiske symptomer på hjernesvulst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Går rundt og er rar og sliten i hodet hele tiden, kan dette henge sammen med depresjon eller kan det være svulst på hjernen? Er så redd for det nå, kjenner hjernen min og den føles veldig rar, den er ikke som den skal være. Det blir jo mye styr da hvis jeg går til legen med MR av hodet osv, vet ikke om jeg orker det. Men det minner om sånn som jeg pleier å være i julen, kanskje det kom tidligere i år? Blir redd av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Går rundt og er rar og sliten i hodet hele tiden, kan dette henge sammen med depresjon eller kan det være svulst på hjernen? Er så redd for det nå, kjenner hjernen min og den føles veldig rar, den er ikke som den skal være. Det blir jo mye styr da hvis jeg går til legen med MR av hodet osv, vet ikke om jeg orker det. Men det minner om sånn som jeg pleier å være i julen, kanskje det kom tidligere i år? Blir redd av dette. 

Føler med deg, har opplevd lignende i hjernen i ti år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (9 minutter siden):

Det er ikke typiske symptomer på hjernesvulst.

Ok. Det føles bare som om det er noe galt med hjernen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (1 minutt siden):

Føler med deg, har opplevd lignende i hjernen i ti år

Ja det er helt for jævlig syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel depresjon pluss stress?  Jula kan være litt triggende for mange. Jeg merket det litt selv i dag også fordi denne tiden på året har vært vanskelig noen år tidligere. Tror du skal ta det med ro angående fysisk sykdom. Hjernesvulst har også lengre og mer alvorlige symptomer gjerne altså, så legg dette på psyken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Det er vel depresjon pluss stress?  Jula kan være litt triggende for mange. Jeg merket det litt selv i dag også fordi denne tiden på året har vært vanskelig noen år tidligere. Tror du skal ta det med ro angående fysisk sykdom. Hjernesvulst har også lengre og mer alvorlige symptomer gjerne altså, så legg dette på psyken. 

Ok. Får satse på at det er noe psykisk da men det føles så fysisk, det er bare det. Jeg stresser ikke føler jeg bortsett fra at mannen aldri blir bra, det stresser meg. Men vi er to i samme båt da men han får ikke hjelp. Håper på å høre fra psykiateren denne uken ang AD. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det er helt for jævlig syns jeg. 

Jeg skulle få MR pga det, men takket nei siden jeg ble mye bedre i hjernen med leponex så det er faktisk psykisk men det føles fysisk i alle høyeste grad

de ga meg forøvrig CT men det var fordi de trodde jeg hadde blitt tilbakestående 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (10 minutter siden):

Føler med deg, har opplevd lignende i hjernen i ti år

Har du fått noen forklaring på hva det er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (Akkurat nå):

Jeg skulle få MR pga det, men takket nei siden jeg ble mye bedre i hjernen med leponex så det er faktisk psykisk men det føles fysisk i alle høyeste grad

de ga meg forøvrig CT men det var fordi de trodde jeg hadde blitt tilbakestående 

Ok. Jeg tar nok ap tror jeg, forstår ikke dette med hjernen min. Uff. Ja det føles fysisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel mye stress rundt deg med mannen din som fortsatt ikke har roet seg rundt hussituasjonen deres, og i tillegg til dine egne problemer i utgangspunktet så er det vel ikke rart at du har noen ekstra reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (58 minutter siden):

Taktile hallusinasjoner 

taktile vrangforestillinger 

Ok takk,det har jeg ikke hørt om før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødPanda skrev (42 minutter siden):

Stress? Har det skjedd noe spesielt den siste tiden?

Ja vi trodde det var noe alvorlig galt med huset men det var det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (9 minutter siden):

Nå er det vel mye stress rundt deg med mannen din som fortsatt ikke har roet seg rundt hussituasjonen deres, og i tillegg til dine egne problemer i utgangspunktet så er det vel ikke rart at du har noen ekstra reaksjoner.

Ok ja mulig det er det,det er så trist å være sånn nå for egentlig liker jeg advent. Pleier å kose meg men klarer ikke det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Ja vi trodde det var noe alvorlig galt med huset men det var det ikke. 

Tenker at du bør forsøke å fokusere på at det ikke var noe galt med huset og at dere ikke må flytte 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...