AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg lurer på det fordi jeg får abilify depot og ble visst fortsatt så dårlig at jeg ble tvangsinnlagt. Hva er det man gjør da? Og hvorfor skjer dette? Anonymkode: d7942...ccd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lurer på det fordi jeg får abilify depot og ble visst fortsatt så dårlig at jeg ble tvangsinnlagt. Hva er det man gjør da? Og hvorfor skjer dette? Anonymkode: d7942...ccd Jeg har blitt innlagt flere ganger mens jeg tok abilify depot. Jeg måtte ta tabletter med abilify i tillegg pluss zyprexa for å bli frisk. Nå tar jeg leponex og cisordnol og er frisk 95 prosent 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på det fordi jeg får abilify depot og ble visst fortsatt så dårlig at jeg ble tvangsinnlagt. Hva er det man gjør da? Og hvorfor skjer dette? Anonymkode: d7942...ccd Hvordan dårlig da? Mener du selvskading? Anonymkode: 8bb8f...e1f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvordan dårlig da? Mener du selvskading? Anonymkode: 8bb8f...e1f Vrangforestillinger Anonymkode: d7942...ccd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Det er ikke som insulin der man har en spesifikk mangel. Psykose reagerer noen ganger ikke på AP, men det kan også være det bare tar tid. Sjelden blir man frisk på noen dager. Hos meg tok det måneder før jeg nesten ble kvitt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Abilify er en svak medisin så ikke rart man blir psykotisk på den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Marye skrev (25 minutter siden): Abilify er en svak medisin så ikke rart man blir psykotisk på den Det ble jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 stjernestøv skrev (Akkurat nå): Det ble jeg. Den funker nok på noen. Alle forskjellige men etter min erfaring funker den i høye doser, men behandler vil ikke fortsette å gi høye doser av en eller annen grunn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Marye skrev (15 minutter siden): Den funker nok på noen. Alle forskjellige men etter min erfaring funker den i høye doser, men behandler vil ikke fortsette å gi høye doser av en eller annen grunn Sikkert ikke bra med for høy dose heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 (endret) stjernestøv skrev (Akkurat nå): Sikkert ikke bra med for høy dose heller. I Canada bruker de høye doser og sier det virker like Bra som zyprexa Endret 6. desember 2022 av Marye 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Marye skrev (4 minutter siden): I Canada bruker de høye doser og sier det virker like Bra som zyprexa Ok. Skeptiske her i Norge da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok. Skeptiske her i Norge da. Legen min på Akuttpost var ikke skeptisk, men behandleren min på DPS senket dose. Da hadde jeg mange tilbakefall.. og innleggelser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Marye skrev (46 minutter siden): Legen min på Akuttpost var ikke skeptisk, men behandleren min på DPS senket dose. Da hadde jeg mange tilbakefall.. og innleggelser Så unødvendig det var da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 stjernestøv skrev (Akkurat nå): Så unødvendig det var da. Ja jeg hadde sluppet å gå på leponex som gir restless legs hver natt så jeg må bruke lyrica 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Marye skrev (30 minutter siden): Ja jeg hadde sluppet å gå på leponex som gir restless legs hver natt så jeg må bruke lyrica Kjedelig det da men bra lyrica hjelper deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.