Gå til innhold

Julebord sengepost DPS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk telefon fra den sengeposten ved DPS som jeg bruker å være innlagt på når jeg er innlagt.  Personen som ringte lurte på om jeg vil komme på julebord eller sammenkomst husker ikke helt hva hun kalte det,med mat en dag før jul. Må si jeg ble litt overrasket, jeg har aldri før hørt om at en sengepost arrangerer noe for pasienter som ikke er innlagt. Er det noe andre her  som har fått et sånt tilbud ? Jeg skal forresten ikke gå. 

Anonymkode: 495bb...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (10 minutter siden):

Der jeg var innlagt pleide de også å invitere de tidligere pasientene på sammenkomster.

Å ,det var bra å høre, ikke det at jeg trodde det var noe spesielt med meg siden jeg fikk tilbudet, men har bare aldri hørt noe noe sånt skjer dette før.

 Jeg er så asosial, har ikke en gang vært på stua på 10 pluss år ,spiser på rommet og holder meg for meg selv, så synes det er litt rart om de tror jeg vil komme på "fest" 😄

Anonymkode: 495bb...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Å ,det var bra å høre, ikke det at jeg trodde det var noe spesielt med meg siden jeg fikk tilbudet, men har bare aldri hørt noe noe sånt skjer dette før.

 Jeg er så asosial, har ikke en gang vært på stua på 10 pluss år ,spiser på rommet og holder meg for meg selv, så synes det er litt rart om de tror jeg vil komme på "fest" 😄

Anonymkode: 495bb...cc4

Ikke hør på den sure AB som kommenterte. :)

Det var jo uansett hyggelig at du ble invitert. Jeg har aldri hørt om slikt da, men det er jo så forskjell på de ulike DPS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 timer siden):

Ikke hør på den sure AB som kommenterte. :)

Det var jo uansett hyggelig at du ble invitert. Jeg har aldri hørt om slikt da, men det er jo så forskjell på de ulike DPS. 

Ja hyggelig de inviterte, og sikkert kjekt for de som liker slikt. 

Anonymkode: 495bb...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja hyggelig de inviterte, og sikkert kjekt for de som liker slikt. 

Anonymkode: 495bb...cc4

Jeg hadde nok heller ikke dratt hvis det er noen trøst. Jeg kan godt sitte i stua på DPS, men det virker bare feil for meg å dra på julebord et sted jeg ikke lenger er innlagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...